Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 71-сонида

  04.09.2017 10:32
  0
  559
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 71-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг сешанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутолаа қилишингиз мумкин.


Эрон эртага Сурияга очко улашиши мумкин

  04.09.2017 08:23
  0
  1321
Эрон эртага Сурияга очко улашиши мумкин


Эронлик футболчиларига мукофот пули йўқ, лекин...

  03.09.2017 17:25
  0
  739
Эронлик футболчиларига мукофот пули йўқ, лекин...

Эрон миллий терма жамоаси бош мураббийи Карлуш Кейруш Жанубий Корея термасига қарши ўйинда қайд этилган голсиз дурангдан сўнг ОФК расмий сайтига интервью берди.

 


Константин Генич ҳам Ўзбекистан – Ж.Корея учрашувини шарҳлайди

  03.09.2017 11:09
  0
  745
Константин Генич ҳам Ўзбекистан – Ж.Корея учрашувини шарҳлайди

Сизга яхши маълумки, 5 сентябрь куни соат 20:00 да ЖЧ-2018 III саралаш босқичининг сўнгги тур ўйинида «Бунёдкор» стадионида Ўзбекистон миллий терма жамоаси Жанубий Корея терма жамоасига қарши майдонга тушади.

 


Ҳасанбой ва Жасур Латипов кумуш медал билан чекланишди

  02.09.2017 21:53
  0
  445
Ҳасанбой ва Жасур Латипов кумуш медал билан чекланишди

Бугун Германиянинг Гамбург шаҳрида давом этётган бокс бўйича жаҳон чемпионатининг финал жанглари бўлиб ўтмоқда.


Бокс. Финалларда Ўзбекистон – Куба қарама-қаршиги бўлади

  02.09.2017 06:06
  0
  880
Бокс. Финалларда Ўзбекистон – Куба қарама-қаршиги бўлади

Бугун Германиянинг Гамбург шаҳрида давом  этаётган бокс бўйича жаҳон чемпионатининг ярим финал баҳсларига якун ясалди.

 


Қўшалоқ байрам муборак юртдошлар!

  01.09.2017 09:11
  0
  507
Қўшалоқ байрам муборак юртдошлар!

Бугун Ватанимиз мустақилликка эришганига 26 йил бўлди. Қолаверса, қурбон ҳайит байрами катта шодду хуррамлик билан нишонланмоқда.


Сўнгги сўз ўрнида, «АЛВИДО» деб қоламизми?

  31.08.2017 21:08
  1
  1140
Сўнгги сўз ўрнида, «АЛВИДО» деб қоламизми?


Танқидларга «СТОП»!

  31.08.2017 14:52
  0
  787
Танқидларга «СТОП»!


Ўзбекистон терма жамоасининг муҳим ўйини олдидан

  31.08.2017 13:23
  0
  923
Ўзбекистон терма жамоасининг муҳим ўйини олдидан

Ўзбекистон миллий жамоаси ЖЧ саралаши доирасида Хитой термасига қарши ўта муҳим ўйинда майдонга тушади. Учрашув бугун Тошкент вақти билан соат 17:00да бошланиши кўзда тутилган.


Улуғ арафа ғалаба билан гўзалдир

  31.08.2017 00:18
  0
  431
Улуғ арафа ғалаба билан гўзалдир


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 69-сонида

  28.08.2017 10:22
  0
  456
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 69-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг сешанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутолаа қилишингиз мумкин.


Футболдаги нарх бўрттирилишига қаршимиз...

  27.08.2017 10:00
  0
  589
Футболдаги нарх бўрттирилишига қаршимиз...

Ойига юз миллионлаб маблағ сарфлаб, сўнг бўрттирилган нархлардан шикоят қилиш жуда осон! Бу ҳақда Гвардиола, Моуриньо ва бошқалар нима дейишяпти? 

 


Латиповда ҳам ғалаба ва бугунги жанглар

  27.08.2017 08:36
  0
  511
Латиповда ҳам ғалаба ва бугунги жанглар

Германиядаги жаҳон чемпионатида -52 кг вазн тоифасида Ўзбекистон шарафини ҳимоя қиладиган боксчимиз Жасурбек Латипов илк жангини ўтказди.

 


Спорт журналистларининг ЎФФ раҳбариятига юборган талабномаси

  25.08.2017 13:30
  0
  773
Спорт журналистларининг ЎФФ раҳбариятига юборган талабномаси


Ўзбекистон-Қирғизистон: ўйиннинг ёпиқ бўлишида айбдор ким?

  25.08.2017 00:56
  0
  1135
Ўзбекистон-Қирғизистон: ўйиннинг ёпиқ бўлишида айбдор ким?


ЎФФ ходими журналистларни «қишлоқи»га чиқарди

  24.08.2017 23:05
  1
  770
ЎФФ ходими журналистларни «қишлоқи»га чиқарди

Ўзбекистон Футбол федерацияси халқаро бўлими ходими Шерзод Игамбердиев «Фейсбук» ижтимоий тармоғида жойлаштирган постида ўзбек футбол журналистларини қишлоқи, деб ҳақорат қилди.


Ўзбекистон - Қирғизистон ўйини атрофи. Аслида нима бўлганди?

  24.08.2017 11:51
  0
  773
Ўзбекистон - Қирғизистон ўйини атрофи. Аслида нима бўлганди?


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 68-сонида

  24.08.2017 10:54
  0
  419
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 68-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг сешанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутолаа қилишингиз мумкин. Эсклюзив материаллар, таҳлил ва суҳбатлар  ҳам сизни бефарқ қолдирмайди деган умиддамиз.


Шаффофмиз дея бизни ишонтирган ЎФФ аслида қандай ишлайди?

  23.08.2017 16:40
  0
  1394
Шаффофмиз дея бизни ишонтирган ЎФФ аслида қандай ишлайди?


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • ЎФФ ва ПФЛнинг янги раҳбарияти олиб бораётган ислоҳотларга қандай баҳо берасиз?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz