Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Қасоскор Месси, маккор «Челси»…

  27.04.2017 15:08
  0
  719
Қасоскор Месси, маккор «Челси»…

Ҳа, сўнгги «уик-энд» оқшомлари нафақат Европа, балки бутун футбол оламига унутилмас спектаклларни ҳадя этди.


Яна "Пахтакор"даги ўзгаришлар хусусида...

  27.04.2017 08:17
  0
  642
Яна

«Пахтакор»нинг кейинги тақдири қандай бўлади? Икки ҳафтадан зиёдроқ вақт давомида футбол мухлислари жавоб топишни истаган савол шу эди.

 


«Месси мен учун тақлид қиладиган футболчи эмас». Голландиянинг ёш умидли футболчиси тарихи ҳақида

  25.04.2017 21:29
  0
  507
«Месси мен учун тақлид қиладиган футболчи эмас». Голландиянинг ёш умидли футболчиси тарихи ҳақида


Олий лига 7-турининг тўлиқ шарҳи

  24.04.2017 16:31
  0
  354
Олий лига 7-турининг тўлиқ шарҳи

«Навбаҳор» олий лига 7-турида «Шўртан»ни қабул қилди ва яна биттагина аниқ зарба эвазига 3 очко олди. Охирги 4та турга қарасак, наманганликлар 3та ўйинни айнан минимал ҳисобда ўз фойдаларига ҳал қилиб, битттасида дурангга рози бўлишди - 0:0.


Криштиану Роналду карьерасидаги 32 муҳим воқеа

  23.04.2017 19:54
  0
  2555
Криштиану Роналду карьерасидаги 32 муҳим воқеа

Амалдаги олтин тўп соҳиби Криштиану Роналду 32 ёшга тўлди ва шу муносабат билан Испаниянинг спорт нашри журналистлари португалиялик таниқли футболчи карьерасида ўта муҳим ўрин тутган 32 муҳим воқеага эътиборни қаратишни лозим топишди.

 


Миллий терма жамоалар мағлубият учун қандай жазоланганлар?

  23.04.2017 09:20
  0
  588
Миллий терма жамоалар мағлубият учун қандай жазоланганлар?

Футбол анчадан бери мухлислар учун оддий спорт мусобақасидан улар ҳаётининг бир қисмига айланиб улгурган. Миллионлаб мухлислар ўз миллий терма жамоаларини қўллаб-қувватлайдилар:

 


Сардор Рашидовга пул мукофоти ҳам берилди!!!

  22.04.2017 06:20
  0
  751
Сардор Рашидовга пул мукофоти ҳам берилди!!!

Қатар Кубоги ярим финалида Ўзбекистон терма жамоаси ярим ҳимоячиси тўп сураётган “Ал-Жаиш” жамоаси сафарда мамлакат чемпиони – “Лаҳвия” билан ўзаро баҳс олиб борди.

 


Кучаяётган кескинлик, майдондаги муштлашувлар…

  21.04.2017 10:03
  0
  638
Кучаяётган кескинлик, майдондаги муштлашувлар…

Ҳа, сўнгги «уик-энд» оқшомлари футбол мухлисларига кескинлик руҳида ўтаётган унутилмас учрашувларни тортиқ этди.


Аҳмедов бу сафар AFC Quarterly журналига интервью берди

  21.04.2017 08:55
  0
  507
Аҳмедов бу сафар AFC Quarterly журналига интервью берди

Осиё футбол конфедерацияси (ОФК)нинг расмий нашри – AFC Quarterly журнали Ўзбекистон миллий терма жамоаси сардори, Хитойнинг “Шанхай СИПГ” клуби яримҳимоячиси Одил Аҳмедовдан интервью олди.

 


ЖЧ–2018 га ҳомий керак экан-а!

  20.04.2017 10:50
  0
  499
ЖЧ–2018 га ҳомий керак экан-а!

Халқаро футбол федерацияси (ФИФА) 2018 йили Россияда бўлиб ўтадиган жаҳон чемпионатига ҳомий излашда муаммоларга дуч келди. 

 


Европа ЧЛ - 2018да кимлар иштирок этишади?

  18.04.2017 09:02
  0
  689
Европа ЧЛ - 2018да кимлар иштирок этишади?

2016/2017 йилги Европа Чемпионлар Лигаси чорак финалининг жавоб ўйинлари бўлиб ўтадиган ушбу ҳафтада миллий чемпионатларнинг ҳам катта қисми ортда қолмоқда.

 


Моҳияти юзаки интрига ёхуд «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 31-сонида

  17.04.2017 17:43
  0
  561
Моҳияти юзаки интрига ёхуд «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 31-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг сешанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутолаа қилишингиз мумкин. Эсклюзив материаллар, таҳлил ва суҳбатлар  ҳам сизни бефарқ қолдирмайди деган умиддамиз.


Олий лига 6-тур: одатийлик нишонаси

  17.04.2017 17:31
  0
  1143
Олий лига 6-тур: одатийлик нишонаси

Олий лига 6-тури одатдагидек ўтди, ҳисоб. Мусобақа жадвали пешқадами яна ўзгарди, дуранглар кузатилди ва ...«Пахтакор» яна мағлубиятга учради.


Клуб президенти ҳакамни тишлаб олди ва...(ВИДЕО)

  16.04.2017 08:35
  0
  521
Клуб президенти ҳакамни тишлаб олди ва...(ВИДЕО)

Тунис футбол федерацияси ҳакамга нисбатан тажовузкор муносабатда бўлгани учун «Сфаксен» жамоаси президенти Мунсиф Хемахемни футболга оид ҳар қандай фаолиятдан умрбод четлатди. 

 


"Барса"чиларнинг "суйган" Пауло Дибаланинг ҳаётий ҳикояси

  15.04.2017 02:59
  0
  814

Аргентина миллий терма жамоасининг Лионель Мессидан кейинги ўринбосари сифатида кўрилаётган Пауло Дибалани энди бутун дунёда танишади. 


Швециялик ҳакам катта хатога йўл қўйганди... (Видео)

  14.04.2017 08:15
  0
  637
Швециялик ҳакам катта хатога йўл қўйганди... (Видео)

Европа Чемпионлар лигасининг чорак финалидан жой олган «Атлетико» — «Лестер» ўйини тақдирини пенальтидан киритилган ягона гол ҳал қилганди.


Хорижликларда нима гап? (БАТАФСИЛ)

  11.04.2017 10:46
  0
  718
Хорижликларда нима гап? (БАТАФСИЛ)

Турсуновдан гол. Ҳамюртимиз Санжар Турсуновнинг клуби - «Ал-Ҳурайтият» Қатар Юлдузлар лигаси 25-турида «Ал-Муайдар» майдонига сафар қилиб, 2:0 ҳисобида ғалаба қозонди. 

 


Водий жамоаларини пешқадамга айлантирган - 5-тур шарҳи

  10.04.2017 15:56
  0
  893
Водий жамоаларини пешқадамга айлантирган - 5-тур шарҳи

Футбол кутилмаган совғаларга бой. Ҳар йили қайсидир чемпионатда қандайдир «сенсация»лар кузатилади. Ўзбекистон миллий чемпионати ҳам бундан мустасно эмас, албатта. Аммо 5-тур ўйинлари бу қадар кўп «совға» улашишини ҳеч ким кутмаган бўлса керак.


Футболда «яшил», регбида «кўк» карточка

  09.04.2017 16:54
  0
  639
Футболда «яшил», регбида «кўк» карточка

Футбол ўйинида яшил рангдаги карточкалардан фойдаланиш ғояси регби мутахассисларини ҳам илҳомлантириб юборди. Натижада, Австралия регби федерациясида ўйинга боғлиқ янги қоида ва тартиблар жорий қилинди. «ССФ» портали эса бу масалага кенгроқ тўхталмоқчи...

 


Бугун Испанияда марказий учрашув Мадрид дербиси бўлиб ўтади

  08.04.2017 12:07
  0
  495
Бугун Испанияда марказий учрашув Мадрид дербиси бўлиб ўтади


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • ЎФФ ва ПФЛнинг янги раҳбарияти олиб бораётган ислоҳотларга қандай баҳо берасиз?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz