Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Бугун Испанияда марказий учрашув Мадрид дербиси бўлиб ўтади

  08.04.2017 12:07
  0
  508
Бугун Испанияда марказий учрашув Мадрид дербиси бўлиб ўтади


Кетишга шаймисиз?

  08.04.2017 00:45
  0
  783
Кетишга шаймисиз?


Сара учлик ёхуд «Интерфутбол»нинг март ойи лауреатлари билан танишинг

  06.04.2017 16:51
  0
  620
Сара учлик ёхуд «Интерфутбол»нинг март ойи лауреатлари билан танишинг

Баҳорнинг дастлабки ойида одатдагидек, олий лиганинг навбатдаги мавсуми старт олди. Миллий термамиз эса ЖЧ-2018 саралашининг ҳал қилувчи босқичи доирасида иккита учрашув ўтказди.


Ўзбек футболини замонавий йўлга солиш зарур

  05.04.2017 21:00
  0
  652
Ўзбек футболини замонавий йўлга солиш зарур


Cирожиддин ҳақида аччиқ ҳақиқатлар...

  05.04.2017 19:06
  0
  819
Cирожиддин ҳақида аччиқ ҳақиқатлар...

Аслида бугун сиз ўқиётган воқейликлар Сирожиддин Сайфиев билан интервью уюштирилиб, 2015 йилда оммага эълон қилиниши лозим эди. 

 


«Шерлар» мағлуб, «қалдирғочлар» дурангга рози бўлишди

  04.04.2017 13:12
  0
  650
«Шерлар» мағлуб, «қалдирғочлар» дурангга рози бўлишди


Олий лига: Мухлислар кўчада қолиб кетишганда

  04.04.2017 12:37
  0
  1006
Олий лига: Мухлислар кўчада қолиб кетишганда


Ўзбекистон терма жамоасининг ЖЧ-2018га чиқиш имкониятлари қандай?

  04.04.2017 12:14
  0
  1012
Ўзбекистон терма жамоасининг ЖЧ-2018га чиқиш имкониятлари қандай?


Биз Таиланд билан келиша олмадик, Ж.Корея эса...

  04.04.2017 08:33
  0
  597
Биз Таиланд билан келиша олмадик, Ж.Корея эса...

Жанубий Корея ва Ироқ терма жамоалари ўзаро ўртоқлик ўйинида майдонга тушади. Бу ҳақда ЎФФ матбуот хизмати хабар берди.

 


Танқид: Ўзбекистон терма жамоасида фақат қария футболчиларми?

  03.04.2017 14:47
  0
  917
Танқид: Ўзбекистон терма жамоасида фақат қария футболчиларми?


«Реал»ни «даҳшатли апрель» кутиб турибди!

  03.04.2017 10:54
  0
  819
«Реал»ни «даҳшатли апрель» кутиб турибди!


«Челси» ниҳоят мағлуб этилди-я (ВИДЕО)

  02.04.2017 09:43
  0
  663
«Челси» ниҳоят мағлуб этилди-я (ВИДЕО)

Англия Премьер-лигасининг 30-турига келиб пешқадам «Челси» мағлуб бўлди. Ўз майдонида «Кристал Пэлас»ни қабул қилган Антонио Конте жамоаси 1:2 ҳисобида енгилди.

 


4-тур: Энг кўп мухлис Самарқандда

  01.04.2017 21:30
  0
  627
4-тур: Энг кўп мухлис Самарқандда


Ўзбекистон ва Таиланд футбол федерациялари ўртоқлик ўйини масаласида келиша олмади

  01.04.2017 16:34
  0
  573
Ўзбекистон ва Таиланд футбол федерациялари ўртоқлик ўйини масаласида келиша олмади


Бугун Биринчи лига старт олади

  01.04.2017 10:47
  0
  548
Бугун Биринчи лига старт олади


Илҳом Мўминжонов: «Динамо»нинг икки футболчисига ўйин бермай, ғалабага эришдик

  31.03.2017 22:45
  0
  461
Илҳом Мўминжонов: «Динамо»нинг икки футболчисига ўйин бермай, ғалабага эришдик


«Динамо» чамаси «Лестер» бўлолмайди шекилли...

  31.03.2017 22:21
  0
  436
«Динамо» чамаси «Лестер» бўлолмайди шекилли...

Олий лигада 4-турга якун ясалди. 30 март куни «Насаф» «Сўғдиёна» устидан йирик ҳисобда ғалабага эришган, «Бунёдкор» эса «Обод» билан дуранг ўйнаганди. Бугун яна 6 учрашув бўлиб ўтди.

 


Юртимиз ва терма жамоамизга Баҳор қайтгани рост бўлсин!

  31.03.2017 12:20
  0
  1248
Юртимиз ва терма жамоамизга Баҳор қайтгани рост бўлсин!


Олий лиганинг асосий учрашувлари ҳақида фикр юритамиз

  30.03.2017 15:25
  0
  901
Олий лиганинг асосий учрашувлари ҳақида фикр юритамиз


Ўзбекистон терма жамоасининг имконияти қандай?

  29.03.2017 10:50
  0
  1322
Ўзбекистон терма жамоасининг имконияти қандай?

2018 йили Россияда бўлиб ўтадиган жаҳон чемпионатида иштирок этиш учун саралаш босқичи қизғин паллага кирди. 

 


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • ЎФФ ва ПФЛнинг янги раҳбарияти олиб бораётган ислоҳотларга қандай баҳо берасиз?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz