Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Омад сенга, Шомуродов!

  14.07.2017 00:28
  0
  1952
Омад сенга, Шомуродов!


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 56-сонида

  13.07.2017 10:31
  0
  618
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 56-сонида


Ж.Кореядаги талаба футбол ўйнаб ҳам 2 минг доллар топяпти...

  13.07.2017 08:50
  0
  861
Ж.Кореядаги талаба футбол ўйнаб ҳам 2 минг доллар топяпти...

Жанубий Кореяда тўп сурадиган футболчиларимиз сони яна бир нафарга кўпайди. Фақат бу сафар ҳамюртимиз ушбу мамлакатнинг учинчи дивизионида ўйнайди. 

 


Ж.Корея ва С.Арабистони термалари ёмон қулади-а!?

  12.07.2017 23:11
  0
  980
Ж.Корея ва С.Арабистони термалари ёмон қулади-а!?

Конфедерациялар кубоги ФИФА рейтинги юқори қисмига жиддий таъсир кўрсатиши аниқ эди. Мана, бу тахмин тўлиқ оқланди: 6 июль куни эълон қилинган жаҳон рейтингида Германия термаси 1-ўринга кўтарилди, Бразилия миллий жамоаси эса ўз-ўзидан пастга тушди. 

 


Ж.Корея терма жамоаси йиғинни эртароқ бошламоқчи

  11.07.2017 10:02
  0
  581
Ж.Корея терма жамоаси йиғинни эртароқ бошламоқчи

Жанубий Корея миллий терма жамоаси янги бош мураббийи Шин Тэ Йонг жамоани ЖЧ-2018 саралашининг қолган 2та ўйинига яхши тайёрлаш учун режа ишлаб чиқмоқда. Жумладан, кореялик мураббий термани ҳал қилувчи ўйинлар олдидан эртароқ йиғмоқчи.

 


Ёзнинг сўнгги кунига салом!

  11.07.2017 08:58
  1
  678
Ёзнинг сўнгги кунига салом!

Куни кеча тажрибали ҳамкасбимиз Раҳимжон ака Ирисов билан ҳаётнинг баланд-паст, равон ва ўнқир-чўнқир йўллари хусусида узоқ суҳбатлашдик. 

 


Маҳаллий мутахассисга таяниб…ёки Бабаян ва Шин Тэ Йонг қарама қаршилиги давом этади

  10.07.2017 15:52
  0
  1002
Маҳаллий мутахассисга таяниб…ёки Бабаян ва Шин Тэ Йонг қарама қаршилиги давом этади

Ҳозир Осиёда жаҳон чемпионати саралаши мусобақаси тўхтаб турибди, шу боис янгиликлар ҳам у қадар кўп эмас. 

 


Афғон тенгдошларидан енгилган ўсмирларимизда кумуш медал...

  09.07.2017 09:56
  0
  628
Афғон тенгдошларидан енгилган ўсмирларимизда кумуш медал...

Тожикистон мезбонлик қилган CAFA Boys Tournament мусобақаси ўз якунига етди. Унда Ўзбекистон шарафини ҳимоя қилган Александр Мочинов бошқарувидаги ўсмир футболчилар 2-ўрин билан кифояланди.


«Шўртан» ФИФАга эътирознома жўнатди ва...

  08.07.2017 09:49
  0
  871
«Шўртан» ФИФАга эътирознома жўнатди ва...

Хабарингиз бор, яқинда футбол бўйича Ўзбекистон чемпионати Олий лигасида иштирок этаётган ғузорликлар жамоаси раҳбариятида ўзгариш юз берди.   


«Пахтакор»да исроиллик легионер...

  07.07.2017 09:51
  0
  1385
«Пахтакор»да исроиллик легионер...

Давралар оралиғида таркибини кучайтираётган "Пахтакор" клуби ўз сафига исроиллик футболчини қўшиб олиши мумкин.


Ташқи ишлар вазири онлайн эфирда ўзбек футболи ҳақидаги саволларга жавоб берди

  05.07.2017 22:53
  0
  1303
Ташқи ишлар вазири онлайн эфирда ўзбек футболи ҳақидаги саволларга жавоб берди


Машаққатли парвознинг ижобий якуни

  05.07.2017 21:54
  0
  798
Машаққатли парвознинг ижобий якуни

Албатта, сарлавҳадаги парвоз сўзи тошкентлик «қалдирғочлар»га тегишли экани, якун деганда эса олий лига-2017нинг биринчи давраси финиши назарда тутилганини зийрак ўқувчиларимиз аллақачон пайқаб улгуришди.

 


Яхшидан боғ!

  04.07.2017 11:07
  0
  1865
Яхшидан боғ!


Ўзбек футболи ёхуд футболда кашфиётлар қандай қилинади?

  02.07.2017 08:16
  0
  686
Ўзбек футболи ёхуд футболда кашфиётлар қандай қилинади?

2001 йил Самарқанд шаҳрида ташкил қилинган ФИФАнинг «С» тоифасидаги лецензияси учун ўқув курсида қатнашгандим. Курсни эса Япониялик мутахассис Фужита жаноблари олиб борган эди. Меҳмонхонада дарвозабон билан битта хонада туришимга тўғри келганди. У билан ҳазил – ҳузил, у-бу ҳақда гаплашиб баҳс бойлашдик: ўнта жарима зарбасидан ўнта гол ураман! У эса ҳозиржавоблик билан: уролмайсиз! -деди.

 


Машҳур спортчилар ўз мактабларини очишади

  01.07.2017 07:38
  0
  422
Машҳур спортчилар ўз мактабларини очишади

Янги қабул қилинадиган президент қарорига асосан, собиқ спортчилар қисқа вақт ичида мураббийлик курсларидан ўтиб лицензия олишлари мумкин бўлади.


Самвел Бабаян нима мақсад билан Россияга борди?

  30.06.2017 15:39
  0
  3172
Самвел Бабаян нима мақсад билан Россияга борди?


Абрамов "Бунёдкор" ёки "Пахтакор"га мураббий бўлмоқчи эди...

  30.06.2017 09:03
  0
  471
Абрамов

Ўзбекистон терма жамоаси собиқ бош мураббийи, эндиликда Фарғонанинг «Нефтчи» клубини бошқараётган Вадим Абрамов JFL.uz интернет-нашрига интервью берди. Мураббий бугунги терма жамоа, клубдаги фаолияти ва яна кўп нарсалар ҳақида фикрлари билан ўртоқлашди.

 


Клаудио Браво 3 та пенальтини қайтарди-я! (ВИДЕО)

  29.06.2017 07:07
  0
  599
Клаудио Браво 3 та пенальтини қайтарди-я! (ВИДЕО)

Россия мезбонлик қилаётган футбол бўйича Конфедерациялар кубогига Европанинг амалдаги чемпиони сифатида ташриф буюрган Португалия терма жамоаси ўз юришига ярим финалда якун ясади.

 


Равшан Ҳайдаров ва ёшларимиз Қатарга йўл олишди

  28.06.2017 16:39
  0
  431
Равшан Ҳайдаров ва ёшларимиз Қатарга йўл олишди

Равшан Ҳайдаров бош мураббийлигидаги Ўзбекистон U-22 терма жамоаси 30 июнь-6 июль кунлари Қатар пойтахти - Дохада ўтказиладиган халқаро мусобақада иштирок этади.

 


Конфедерациялар кубогида ўйнаётган қочоқ, модель ёки реперларни танийсизми?

  26.06.2017 00:14
  0
  1110
Конфедерациялар кубогида ўйнаётган қочоқ, модель ёки реперларни танийсизми?


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz