Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Терма жамоага янги келадиган хорижлик мураббий ким бўлиши мумкин?

  19.09.2017 15:44
  0
  8291
Терма жамоага янги келадиган хорижлик мураббий ким бўлиши мумкин?

Аввал хабар берганимиздек, футбол бўйича Ўзбекистон терма жамоаси бош мураббийи Самвел Бабаян олдига қўйилган вазифа (терма жамоани 2018 йил Россияда бўлиб ўтадиган жаҳон чемпионатига олиб чиқиш) ни бажара олмагани учун эгаллаб турган лавозимидан бўшатилганди.


Футболни қандай кўтарамиз?

  19.09.2017 13:52
  0
  612
Футболни қандай кўтарамиз?

Ўзбекистон Футбол Федерациясининг янги раҳбарияти мамлакатда футболни тубдан ислоҳ қилишнинг янги режаларини ишлаб чиқмоқда.


Ўзбекистон (U-16) терма жамоаси бугун Баҳрайнга қарши майдонга тушади

  18.09.2017 18:06
  0
  955
Ўзбекистон (U-16) терма жамоаси бугун Баҳрайнга қарши майдонга тушади

16 сентябрь куни U-16 тоифасидаги Осиё чемпионати-2018 саралаш босқичига старт берилди. 


Ўзбек футболига узоқ йиллик дастур керакми?

  18.09.2017 16:00
  0
  1552
Ўзбек футболига узоқ йиллик дастур керакми?

Ўзбекистон футбол федерациясига янги раҳбар сайлангач, у ривожланишнинг узоқ йиллик дастурини ишлаб чиқди. Хўш, барча муаммолари очиқ-ойдин кўриниб турган футболимиздаги муаммоларни бартараф этиш учун узоқ йиллик дастур керакми?


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 75-сонида

  18.09.2017 10:23
  0
  644
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 75-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг сешанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутолаа қилишингиз мумкин.


"Насаф" - "Локомотив"(2:0) учрашувига оид статистик маълумотлар

  17.09.2017 09:16
  0
  443

Олий лига 21-турининг марказий учрашувида  "Насаф" чемпионат пешқадами "Локомотив"  жамоасини 2:0 ҳисобида мағлубиятга учратди. 


Ўзбек футболи қачон «одам» бўлади?

  16.09.2017 15:48
  0
  1610
Ўзбек футболи қачон «одам» бўлади?


Барча умид энди Умид Аҳмаджоновдан

  16.09.2017 11:24
  0
  1993
Барча умид энди Умид Аҳмаджоновдан

Ўзбекистон футбол федерациясига янги раҳбарият тайинланди. Йўқ, сайланди.


Саудияни ЖЧга олиб чиққан мураббийлар штаби ўз ишларидан айрилишди

  15.09.2017 09:17
  0
  1216
Саудияни ЖЧга олиб чиққан мураббийлар штаби ўз ишларидан айрилишди

Саудия Арабистони футболида нохуш хабар. Ўтган ҳафта терма жамоа мухлислари жаҳон чемпионатига чиққанлиги муносабати билан байрам қилишганди.


Яна «уик-энд», яна тарихий воқеалар тўғрисида

  15.09.2017 07:59
  0
  912
Яна «уик-энд», яна тарихий воқеалар тўғрисида

Ортда қолган дам олиш кунлари европалик мухлислар бир қатор эътиборли, ҳатто том маънодаги тарихий воқеаларга гувоҳ бўлишди.

 


Сардор Рашидов ҳам "тақдимот" қилинди!

  14.09.2017 06:54
  0
  1228
Сардор Рашидов ҳам

БААнинг "Ал-Жазира" клуби янги мавсум аввалида жамоа сафига келиб қўшилган футболчиларнинг тақдимот маросимини ўтказди.


Ўзбекистон Футбол Федерацияси Президентининг ҳисоботи

  12.09.2017 23:07
  0
  774
Ўзбекистон Футбол Федерацияси Президентининг ҳисоботи

Аввалроқ хабар берилганидек, бугун, 12 сентябрь куни Тошкентдаги Radisson BLU меҳмонхонасида Ўзбекистон Футбол Федерациясининг ҳисобот-сайлов конференцияси бўлиб ўтди.


Мираброр Усмонов: Ўзбекистонни жаҳон чемпионатига олиб чиқаман деб ваъда бермаганман

  12.09.2017 16:45
  0
  1064
Мираброр Усмонов: Ўзбекистонни жаҳон чемпионатига олиб чиқаман деб ваъда бермаганман

Бугун, 12 сентябрь куни Тошкентдаги Radisson BLU меҳмонхонасида Ўзбекистон Футбол Федерациясининг ҳисобот-сайлов конференцияси бўлиб ўтди.


Умид Аҳмаджонов ЎФФнинг янги президенти ва янги раҳбарият таркиби...

  12.09.2017 11:01
  0
  1602
Умид Аҳмаджонов ЎФФнинг янги президенти ва янги раҳбарият таркиби...

Муҳим масалага етиб келдик. ЎФФ бош котиби Сардор Раҳматуллаев маълумот беришича, сайлов учун ягона номзод Тошкент шаҳар футбол федерацияси томонидан берилган. Бу — Аҳмаджонов Умид Маҳамаджонович.


Олий лига 20-турининг тўлиқ шарҳ ва фактлари

  11.09.2017 17:22
  0
  1070
Олий лига 20-турининг тўлиқ шарҳ ва фактлари

20-тур «Локомотив»ни чемпионлик сари яна бир бекат яқинлаштирди.


Ҳаммасига фақат Бабаян айбдорми?

  11.09.2017 11:05
  0
  2414
Ҳаммасига фақат Бабаян айбдорми?


Самвел — «Лев»мас: терма жамоа эса «Пахтакор» эмас

  11.09.2017 08:11
  0
  1264
Самвел — «Лев»мас: терма жамоа эса «Пахтакор» эмас


«Фурия» олдида мураккаб танлов: Диего Коста ёки Мората...

  10.09.2017 20:22
  0
  807
«Фурия» олдида мураккаб танлов: Диего Коста ёки Мората...

«Челси» Диего Костага 300 минг фунт миқдорида жарима солиб, уни захира ўриндиғига «михлаб» қўйди. Бу ҳолатда Испания терма жамоаси қандай йўл тутади? 

 


Ўзбек футболини «евроремонт» қилиш пайти келди

  09.09.2017 11:30
  1
  957
Ўзбек футболини «евроремонт» қилиш пайти келди


ЎФФ президентлиги сайлови: У қандай ўтади ва кимлар овоз беришга ҳақли?

  08.09.2017 20:29
  1
  2088
ЎФФ президентлиги сайлови: У қандай ўтади ва кимлар овоз беришга ҳақли?


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz