Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Ағдамда бир жамоа бор

  30.09.2017 14:53
  0
  945
Ағдамда бир жамоа бор

«Қорабоғ» - Озарбайжоннинг энг кучли жамоасими? Худди шундай. Бу клуб маҳаллий чемпионатнинг сўнгги тўрт мавсумида ғолиб чиқишдан ташқари, уч марта мамлакат кубогини қўлга киритди. 

 


Милан миллиардлари иш бермаяпти «Уик-энд»нинг муҳим воқеалари

  30.09.2017 10:50
  0
  703
Милан миллиардлари иш бермаяпти  «Уик-энд»нинг муҳим воқеалари

Ўтган дам олиш кунлари Европанинг кучли чемпионатларида бир-биридан қизиқ ўйинлар ўтказилиб, мухлису мутахассислар эътиборидан четда қолмайдиган воқеалар содир бўлди. Биз эса уларнинг энг муҳимларига атрофлича тўхталиб ўтмоқчимиз.


Футбол мухлислари ўқимасин! Футболчиларимиз «доимий назоратда» бўлишга тайёрми?

  27.09.2017 17:46
  0
  2203
Футбол мухлислари ўқимасин! Футболчиларимиз «доимий назоратда» бўлишга тайёрми?

Азиз футбол мухлислари! Ўқиманг эмас, ўқинг! Ахир қуйида келтирилган мулоҳазалар йиллар давомида қалбингизни кемириб келаётгани рост...


Умид Аҳмаджонов: Таниш-билишчиликка қарши курашаман!

  27.09.2017 16:31
  0
  893
Умид Аҳмаджонов: Таниш-билишчиликка қарши курашаман!


Умид Аҳмаджонов: МТЖ бош мураббийлигига номзодлар билан музокара олиб боряпмиз

  27.09.2017 12:20
  1
  1447
Умид Аҳмаджонов: МТЖ бош мураббийлигига номзодлар билан музокара олиб боряпмиз

Ўзбекистон футбол федерацияси президенти Умид Аҳмаджоновнинг матбуот анжумани бошланиш арафасида.


"Локо" 7 очколик фарқни сақлай олди...

  27.09.2017 08:19
  0
  709

Хабарингиз бор, кеча Олмалиқ шаҳрида 19-турнинг қолдирилган учрашуви бўлиб ўтди. Амалдаги чемпионга қарши баҳсга жамоамиз аъзолари яхши тайёргарлик кўришди.

 


Ҳусниддин Ғофуров янги жамоаси сафида гол урди (VIDEO)

  26.09.2017 09:18
  0
  760
Ҳусниддин Ғофуров янги жамоаси сафида гол урди (VIDEO)

Дам олиш кунлари Сербия Супер лигасида 11-тур ўйинлари бўлиб ўтди. Ҳамюртимиз Ҳусниддин Ғофуров фаолият олиб борадиган Лучанининг “Младость” клуби ўз майдонида “Войводас”ни қабул қилди.


Иско ва Марсело янги шартномадан кейин нималар дейишди?

  26.09.2017 06:31
  0
  673
Иско ва Марсело янги шартномадан кейин нималар дейишди?

Иско ниҳоят, «Реал» билан янги шартнома тузди. Мадрид клуби матбуот хизмати хабарига кўра, у 2022 йилга қадар амалда бўлади.


Футбол мухлислари ўқимасин! Ўзбекистон футболининг келажаги борми?

  25.09.2017 21:40
  0
  1251
Футбол мухлислари ўқимасин! Ўзбекистон футболининг келажаги борми?

Сарлавҳага эътибор берманг... Футбол мухлисларининг куйган юрагини яна куйдирмаслик учун “ўқимасин” дедик.


Жонланавер, Олий лига «интрига»си

  25.09.2017 13:17
  0
  1454
Жонланавер, Олий лига «интрига»си

Бу йил миллий чемпионатимиз олий лигасида олтин медаль йўлида «интрига» қолмагани ҳақидаги гап-сўзлар баралла янграганига анча бўлди-ёв.


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 77-сонида

  25.09.2017 11:08
  0
  589
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 77-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг бугунги 77-сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутоала қилишингиз мумкин.


Дилшод Нуралиев ва ўсмирларимиз ҳам ишончни оқлай олишмади-я!

  25.09.2017 01:48
  0
  686
Дилшод Нуралиев ва ўсмирларимиз ҳам ишончни оқлай олишмади-я!

Саудия Арабистонида ўтаётган ўсмирлар ўртасида Осиё чемпионатига саралаш баҳсларида гуруҳларда сўнгги ўйинлар ўтказилди.  


Ашхобод-2017. Вакилларимиз учинчи ўринга қайтишди

  24.09.2017 15:37
  0
  703
Ашхобод-2017. Вакилларимиз учинчи ўринга қайтишди

Туркманистон пойтахти Ашхобод шаҳрида ёпиқ иншоотлардаги Осиё ўйинлари давом этмоқда. 17 сентябрь куни бошланган турнирда иштирок этаётган Ўзбекистон вакиллари 22-23 сентябрь кунлари 6та олтин, 9та кумуш ва 12та бронза олишди.

 


«Лужники» аренаси мундиалга шай

  24.09.2017 06:29
  0
  690
«Лужники» аренаси мундиалга шай

Шанба куни қайта таъмирланган «Лужники» стадионининг очилиш маросими бўлиб ўтди.


Фазлиддин Ғоибназаровдан навбатдаги ғалаба (ВИДЕО)

  23.09.2017 10:06
  0
  878
Фазлиддин Ғоибназаровдан навбатдаги ғалаба (ВИДЕО)

Профессионал рингда муваффақиятли фаолият кўрсатаётган ўзбекистонлик боксчи Фазлиддин Ғоибназаров учинчи жангида ҳам ғалаба қозонди.

 


ЎФФ Президенти ФИФА Президенти билан учрашди

  21.09.2017 15:38
  0
  833
ЎФФ Президенти ФИФА Президенти билан учрашди

Ўзбекистон Футбол Федерацияси Президенти Умид Аҳмаджоновва Ўзбекистон Футбол Федерацияси Ижроия Қўмитаси аъзоси Бобур Шодиевбугун Швейцариянинг Цюрих шаҳрида ФИФА президенти Жанни Инфантино билан учрашди.


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 76-сонида

  21.09.2017 14:51
  0
  556
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 76-сонида

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг бугунги 76-сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутоала қилишингиз мумкин.


Рустам Бобомуродовнинг виждони тозза экан ва...?!

  20.09.2017 17:18
  0
  1201
Рустам Бобомуродовнинг виждони тозза экан ва...?!

Олий лиганинг 21-туридан ўрин олган "Бухоро" - "Динамо" баҳси 0:0 ҳисобида якун топди.  


Терма жамоага янги келадиган хорижлик мураббий ким бўлиши мумкин?

  19.09.2017 15:44
  0
  8302
Терма жамоага янги келадиган хорижлик мураббий ким бўлиши мумкин?

Аввал хабар берганимиздек, футбол бўйича Ўзбекистон терма жамоаси бош мураббийи Самвел Бабаян олдига қўйилган вазифа (терма жамоани 2018 йил Россияда бўлиб ўтадиган жаҳон чемпионатига олиб чиқиш) ни бажара олмагани учун эгаллаб турган лавозимидан бўшатилганди.


Футболни қандай кўтарамиз?

  19.09.2017 13:52
  0
  622
Футболни қандай кўтарамиз?

Ўзбекистон Футбол Федерациясининг янги раҳбарияти мамлакатда футболни тубдан ислоҳ қилишнинг янги режаларини ишлаб чиқмоқда.


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz