Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Умид Аҳмаджонов Осиё чемпионатига жўнаб кетаётган футзалчилар билан учрашди

  29.01.2018 16:45
  0
  460
Умид Аҳмаджонов Осиё чемпионатига жўнаб кетаётган футзалчилар билан учрашди


Видео: Чемпионларга Malibu автомобиллари топширилди

  29.01.2018 03:40
  0
  695
Видео: Чемпионларга Malibu автомобиллари топширилди

Бугун, 29 январь куни ёшлар ўртасидаги Осиё чемпионати мусобақасида Вьетнам терма жамоасини доғда қолдириб, финалда ғолиб чиққан Ўзбекистон ёшлар терма жамоаси  Хитойдан қайтишди.


Кун саволи: Чемпионларга қандай машиналар совға этилади?

  28.01.2018 20:46
  0
  685
Кун саволи: Чемпионларга қандай машиналар совға этилади?

Кеча футбол бўйича Ўзбекистон Олимпия терма жамоаси Хитойда бўлиб ўтган ёшлар ўртасидаги Осиё Чемпионати мусобақаси финалида Вьетнам термасини 2:1 ҳисобида мағлубиятга учратиб, шоҳсупага кўтарилишганди.


Боллар катта иш қилдилар, эркак экансизлар! Кийиниш хонасида Равшан Ҳайдаров нима деди? (видео)

  28.01.2018 15:30
  0
  830
Боллар катта иш қилдилар, эркак экансизлар! Кийиниш хонасида Равшан Ҳайдаров нима деди? (видео)

Кеча Ўзбекистон ёшлар терма жамоаси Осиё чемпионати финалида Вьетнам терма жамоасини ҳақиқий ирода ва жанговорлик руҳияти эвазига мағлуб этиб, ўзбек футболи довруғини дунёларга таратишди.


«Қор жанги»даги Равшан Ҳайдаровнинг тарихий ғалабаси

  28.01.2018 14:33
  0
  562
«Қор жанги»даги Равшан Ҳайдаровнинг тарихий ғалабаси

Ва ниҳоят ўзбек футболи тарихида яна бир қувончли натижа қайд этилди.  


Умид Аҳмаджоновдан Давлатимиз Раҳбарига миннатдорчилик

  27.01.2018 18:03
  0
  530
Умид Аҳмаджоновдан Давлатимиз Раҳбарига миннатдорчилик

Барчамиз учун бирдек қадрли бўлган юртбошимиз Шавкат Миромонович!


Видео: Тарихий ғалабадаги голларни томоша қилинг!

  27.01.2018 17:27
  0
  543
Видео: Тарихий ғалабадаги голларни томоша қилинг!

Хитойда 23 ёшгача футболчилар ўртасидаги Осиё чемпионати финали ўз якунига етди.


Ўзбекистон U-23 – Осиё чемпиони!

  27.01.2018 16:28
  0
  787
Ўзбекистон U-23 – Осиё чемпиони!

Хитойда бўлиб ўтган 23 ёшгача бўлган футболчилар ўртасидаги Осиё чемпионати финал учрашуви ўз ниҳоясига етди.


Вьетнам – Ўзбекистон. Финалдан олдинги фактлар ва статистика

  27.01.2018 10:21
  0
  598
Вьетнам – Ўзбекистон. Финалдан олдинги фактлар ва статистика

Хитой бўлиб ўтаётган 23 ёшгача бўлган футболчилар ўртасидаги Осиё чемпионати финал учрашувига ҳам саноқли соатлар қолмоқда.


Равшан Ҳайдаров: Финалда ғалаба қозониш учун боримизни берамиз

  26.01.2018 20:55
  0
  503
Равшан Ҳайдаров: Финалда ғалаба қозониш учун боримизни берамиз

Олимпия терма жамоаси бош мураббийи Равшан Ҳайдаров Вьетнамга қарши финалдан олдинги матбуот анжуманида иштирок этди ва терма жамоа ушбу учрашувда ғалаба қозониб барчани хурсанд қилиш учун бор кучи билан ўйнашини айтди.


Термага хориждан катта маош олувчи мураббий келмайди!?

  26.01.2018 08:13
  0
  826
Термага хориждан катта маош олувчи мураббий келмайди!?

Ўзбекистон миллий терма жамоасига машҳур ва катта маош олувчи мураббий олиб келинмайди. Бу ҳақда Ўзбекистон футбол Ассоциацияси раҳбари Очил Раматов маълум қилди.

 


Вьетнам – Ўзбекистон ўртасидаги ОЧ финали катта экранда намойиш қилинади

  25.01.2018 15:02
  0
  682
Вьетнам – Ўзбекистон ўртасидаги ОЧ финали катта экранда намойиш қилинади

Хабарингиз бор, 27 январь куни Тошкент вақти билан соат 13:00да Хитойнинг Чанжоу шаҳрида U-23 Осиё чемпионати финали бўлиб ўтади.


Очилбой Раматов: Болалар мактабига ажратилган пуллар ўғриланган

  25.01.2018 12:23
  0
  658
Очилбой Раматов: Болалар мактабига ажратилган пуллар ўғриланган

Ўзбекистон футбол ассоциацияси президенти Очилбой Раматов болалар футболини танқид қилди.


Вьетнамнинг финалга йўл олиши мамалакатда катта байрамга сабаб бўлди (ФОТО)

  25.01.2018 07:32
  0
  405
Вьетнамнинг финалга йўл олиши мамалакатда катта байрамга сабаб бўлди (ФОТО)

23 ёшгача бўлган футболчилар ўртасидаги Осиё Чемпионатининг финалига йўлланма олган Вьетнам терма жамоаси нафақат сенсацион юришни амалга оширди, балки мамлакат учун унутилмас онларни тақдим этди.

 


Ғалаба муборак! Ўзбекистон Жанубий Кореяга тўртта гол уриб, финалга йўлланма олди

  23.01.2018 19:18
  0
  750
Ғалаба муборак! Ўзбекистон Жанубий Кореяга тўртта гол уриб, финалга йўлланма олди

Бугун, 23 январь куни Ўзбекистон олимпия терма жамоаси Хитойда бўлиб ўтаётган Осиё чемпионати мусобақасининг ярим финалидан ўрин олган Жанубий Корея терма жамоаси билан баҳс олиб борди.


Умид Аҳмаджонов Испания футбол федерацияси раҳбарлари билан учрашди

  22.01.2018 16:25
  0
  517
Умид Аҳмаджонов Испания футбол федерацияси раҳбарлари билан учрашди

Аввал хабар берилганидек, Ўзбекистон Миллий олимпия қўмитаси ва Ўзбекистон футбол федерацияси президенти Умид Аҳмаджонов айни пайтда Испания пойтахти  Мадрид шаҳрида бўлиб турибди.


Супер лига жамоаларининг янги мавсумга тайёргарлик жараёни қандай давом этмоқда?

  22.01.2018 15:33
  0
  710
Супер лига жамоаларининг янги мавсумга тайёргарлик жараёни қандай давом этмоқда?

«Локомотив»...


Хавотирга қарши икки зарба ёхуд«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 6-сонида...

  22.01.2018 11:32
  0
  527
Хавотирга қарши икки зарба ёхуд«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг 6-сонида...

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг сешанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутолаа қилишингиз мумкин.


Умид Аҳмаджонов Мадридда «Реал» президенти Флорентино Перес билан учрашди

  21.01.2018 22:36
  0
  491
Умид Аҳмаджонов Мадридда «Реал» президенти Флорентино Перес билан учрашди

Аввал хабар берилганидек, Ўзбекистон Миллий олимпия қўмитаси ва Ўзбекистон футбол федерацияси президенти Умид Аҳмаджонов айни пайтда Испания пойтахти  Мадрид шаҳрида бўлиб турибди.


Умид Аҳмаджонов Мадридда Хорхе Вальдано билан учрашди

  21.01.2018 17:27
  0
  572
Умид Аҳмаджонов Мадридда Хорхе Вальдано билан учрашди

Ўзбекистон миллий олимпия қўмитаси ва Ўзбекистон футбол федерацияси президенти Умид Аҳмаджонов Испания футбол федерацияси раҳбарияти таклифига биноан расмий сафар билан Испанияга жўнаб кетгани ҳақида аввал хабар бериб ўтгандик.


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz