Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

БАА жамоалари – доимий финалчими ёхуд «Ал-Аҳли» ва «Ал-Айн» қай даражада кучли?

  27.02.2017 11:15
  0
  719
БАА жамоалари – доимий финалчими ёхуд «Ал-Аҳли» ва «Ал-Айн» қай даражада кучли?

БАА клублари ОЧЛда кўп ўрин олганда айрим футбол мутахассислари ва мухлислар норозилик билдиришганди. Телевидение билан боғлиқ шартнома масалалари туфайли бу юрт вакилларига кўп ўрин берилгани айни ҳақиқат.


Ҳужумчи дарвозабон ҳаётини сақлаб қолди (видео)

  26.02.2017 22:35
  0
  740
Ҳужумчи дарвозабон ҳаётини сақлаб қолди (видео)

Чехия чемпионатининг 18-тури доирасида «Словацко» ва «Богемианс 1905» клублари ўртасида кечган учрашувда кўнгилсиз вазият юзага келди. 

 


Жамоасини чемпион қилганидан кейин истеъфо берганлар...

  25.02.2017 07:22
  0
  814
Жамоасини чемпион қилганидан кейин истеъфо берганлар...

Англия Премьер-лигаси дунёнинг энг томошабоп лигаси сифатида тан олинади. Бу бежизга эмас.

 


Қатар термасига пул муаммо эмас-ку...Аммо...

  24.02.2017 15:17
  0
  1186
Қатар термасига пул муаммо эмас-ку...Аммо...

23 март куни ЖЧ—2018 учун курашни давом эттираётган Осиё мамлакатлари сўнгги саралаш босқичининг иккинчи даврасини бошлаб беради.

 


Ўхшамаган ўйин (тўлиқ шарҳ)

  23.02.2017 18:15
  0
  842
Ўхшамаган ўйин (тўлиқ шарҳ)

«Бунёдкор» бошқарувига Сергей Лушан келганидан буён бир анъана юзага келган - Чемпионлар Лигаси «плей-офф» босқичи муваффақиятли кечади. Аммо шу билан бирга, гуруҳдаги натижалар мутлақо ўзгача кўриниш касб этади.


“ИнтерФУТБОЛ”нинг 23 февралдаги пайшанба сонида...

  22.02.2017 18:31
  0
  702
“ИнтерФУТБОЛ”нинг 23 февралдаги пайшанба сонида...

“ИнтерФУТБОЛ” нашрининг 23 феврль кунги пайшанба сонида газетхонларимизнинг бефарқ қолдирмайдиган қизиқарли, мулоҳазага тортувчи ва таҳлилий мақолаларни чоп этилган. 

 


Улуғбек Бақоев: «Муаммоларимизни ўзимиз ҳал қилишимиз керак»

  21.02.2017 20:21
  0
  1596
Улуғбек Бақоев: «Муаммоларимизни ўзимиз ҳал қилишимиз керак»

Барча олий лига клублари қатори «Бухоро» ҳам янги мавсум тараддудига зўр бермоқда. Жамоа тайёргарлигининг якуний босқичи Тошкентда ўтказиляпти. 

 


ОЧЛ: «Қалдирғочлар» «Ал-Аҳли»га янги рақиб

  21.02.2017 06:19
  0
  783
ОЧЛ: «Қалдирғочлар» «Ал-Аҳли»га янги рақиб

Жидданинг «Ал-Аҳли»си юртимиз жамоаларидан фақат «Насаф» (4 марта) ва «Пахтакор» билан ўйнаган. Хусусан, жиддаликлар 2015 ва 2016 йилларда «Насаф»нинг гуруҳдоши бўлишди.


Алоҳида йўналиш бўйича қизиқарли рейтинглар

  19.02.2017 14:48
  0
  728
Алоҳида йўналиш бўйича қизиқарли рейтинглар

Футбол журналистикасини турли-туман рейтинг варақаларисиз тасаввур қилиш мушкул. Спорт газеталарида бундай рўйхатларга катта урғу берилиши ҳам сир эмас. Умуман, рейтинглар турли йўналишларни қамраб олади.

 


“СУРХОН” ОЛИЙ ЛИГАГА ЧИҚИШ УЧУН КУРАШ ОЛИБ БОРАДИ!!!

  17.02.2017 14:43
  0
  1789
“СУРХОН”  ОЛИЙ ЛИГАГА ЧИҚИШ УЧУН КУРАШ ОЛИБ БОРАДИ!!!

Сурхондарё вилоятининг “Сурхон” (Термиз) профессионал футбол клуби 2017 йилги мавсумда мамлакат биринчи лигасида қатнашиб,  олий лигага чиқиш учун кураш олиб боради.

 


Маданият ва спорт ишлари вазирлигида қўйилган масалаларнинг ижроси таъминланмаган...

  17.02.2017 10:14
  0
  708
Маданият ва спорт ишлари вазирлигида қўйилган масалаларнинг ижроси таъминланмаган...

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Маданият ва спорт соҳасида бошқарув тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги фармонига шарҳ.

 


БААда 40 футболчи ноодатий соч турмаги учун жаримага тортилди

  16.02.2017 22:48
  0
  789
БААда 40 футболчи ноодатий соч турмаги учун  жаримага тортилди

БААнинг «Ал-Аҳли» жамоасида ижара асосида тўп сураётган, трансфер ҳуқуқи Хитойнинг «Шанхай СИПГ» клубига тегишли ҳужумчи Асамоа Гьян ва яна 40 футболчи ноодатий соч турмаги учун БАА футбол ассоциацияси томонидан жаримага тортилди. 


Европа Чемпионлар Лигаси фаворитини «ИнтерФутбол» билан биргаликда аниқланг

  14.02.2017 17:07
  0
  1998
Европа Чемпионлар Лигаси фаворитини «ИнтерФутбол» билан биргаликда аниқланг

Футбол оламида клублар ўртасидаги энг нуфузли ва сердаромад турнир - Европа ЧЛнинг илк «плей-офф» раундига қуръа ташлангач, Soccer.ru сайти ижодкорлари дарҳол жуфтликларда қайси жамоа фаворит эканлигини тахмин қилишга тушишди. Улар бу жараёнда кўплаб жиҳатларни эътиборга олишди.


АПЛнинг таниқли қариялари

  12.02.2017 14:12
  0
  978
АПЛнинг таниқли қариялари

Жаҳон футболида ўчмас из қолдирган қария футболчилар етарли бўлган. Уларнинг айримлари эса ҳозирги пайтда ҳам тўп суриб келишаяпти. Бу борада Англия чемпионати бошқаларга ўрнак бўлиши мумкин.

 


Роналдунинг тақдири ҳалми?

  10.02.2017 06:22
  0
  6056
Роналдунинг тақдири ҳалми?

Криштианунинг ўйинлари «Реал» мухлисларини қониқтирмаяпти. Португалиялик юлдузнинг агенти Жорже Мендеш эса мижозининг Хитойга саёҳат уюштириши мумкинлиги ҳақидаги хабарларга муносабат билдирди.


Футбол жамоаларига пул тикиш қимор эканлиги айтилди

  09.02.2017 09:56
  0
  1176
Футбол жамоаларига пул тикиш қимор эканлиги айтилди

Жуда кўп спорт турлари, жумладан, футбол ўйинига ҳам пул тикиб, буни қимор кўринишига олиб келиш ҳолатлари учраб туради. Бу иш қай даражада тўғри?

 


«Ал-Жаиш» хавфлими ёки «Ал-Фотиҳ»?

  07.02.2017 10:21
  0
  2101
«Ал-Жаиш» хавфлими ёки «Ал-Фотиҳ»?

24 январь куни бошланган ва 25 ноябргача давом этадиган ОЧЛ-2017 янгиланган форматдаги турнирнинг ҳисоб бўйича 15-мавсумидир.


Чемпион четлатилсая

  06.02.2017 20:48
  0
  964
Чемпион четлатилсая

2016 йилги Осиё Чемпионлар лигасининг ғолиби - «Чонбук Хюндай Моторс» ўз унвонини ҳимоя қилиш ваколатидан маҳрум этилди.


Ўзимизнинг осиёдан қўймасин – 2

  06.02.2017 06:22
  0
  1066
Ўзимизнинг осиёдан қўймасин – 2

Газетамизда аввалроқ берилган «Ўзимизнинг Осиёдан қўймасин» мақоласи футболчиларимизга ёқиб тушган кўринади. Мана, «Локомотив» январь ойи бошидаёқ 3 нафар аъзосини хорижга «учирма» қилди.


Ишонаверинг, Сурия термаси – жиддий рақиб!

  05.02.2017 19:36
  0
  3086
Ишонаверинг, Сурия термаси – жиддий рақиб!

Баҳорнинг илк ойида жаҳон чемпионати саралашининг икки муҳим ўйини бўлиб ўтади. Аслида, бу босқичда аҳамиятли бўлмаган ўйиннинг ўзи йўқку-я, аммо 23 мартда Сурия ва 28 мартда қатарга қарши кечадиган ўйинларнинг аҳамияти ростдан ҳам жуда катта.

 


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz