Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Хорижликларда нима гап? (БАТАФСИЛ)

  11.04.2017 10:46
  0
  842
Хорижликларда нима гап? (БАТАФСИЛ)

Турсуновдан гол. Ҳамюртимиз Санжар Турсуновнинг клуби - «Ал-Ҳурайтият» Қатар Юлдузлар лигаси 25-турида «Ал-Муайдар» майдонига сафар қилиб, 2:0 ҳисобида ғалаба қозонди. 

 


Водий жамоаларини пешқадамга айлантирган - 5-тур шарҳи

  10.04.2017 15:56
  0
  1056
Водий жамоаларини пешқадамга айлантирган - 5-тур шарҳи

Футбол кутилмаган совғаларга бой. Ҳар йили қайсидир чемпионатда қандайдир «сенсация»лар кузатилади. Ўзбекистон миллий чемпионати ҳам бундан мустасно эмас, албатта. Аммо 5-тур ўйинлари бу қадар кўп «совға» улашишини ҳеч ким кутмаган бўлса керак.


Футболда «яшил», регбида «кўк» карточка

  09.04.2017 16:54
  0
  1044
Футболда «яшил», регбида «кўк» карточка

Футбол ўйинида яшил рангдаги карточкалардан фойдаланиш ғояси регби мутахассисларини ҳам илҳомлантириб юборди. Натижада, Австралия регби федерациясида ўйинга боғлиқ янги қоида ва тартиблар жорий қилинди. «ССФ» портали эса бу масалага кенгроқ тўхталмоқчи...

 


Бугун Испанияда марказий учрашув Мадрид дербиси бўлиб ўтади

  08.04.2017 12:07
  0
  575
Бугун Испанияда марказий учрашув Мадрид дербиси бўлиб ўтади


Кетишга шаймисиз?

  08.04.2017 00:45
  0
  895
Кетишга шаймисиз?


Сара учлик ёхуд «Интерфутбол»нинг март ойи лауреатлари билан танишинг

  06.04.2017 16:51
  0
  696
Сара учлик ёхуд «Интерфутбол»нинг март ойи лауреатлари билан танишинг

Баҳорнинг дастлабки ойида одатдагидек, олий лиганинг навбатдаги мавсуми старт олди. Миллий термамиз эса ЖЧ-2018 саралашининг ҳал қилувчи босқичи доирасида иккита учрашув ўтказди.


Ўзбек футболини замонавий йўлга солиш зарур

  05.04.2017 21:00
  0
  764
Ўзбек футболини замонавий йўлга солиш зарур


Cирожиддин ҳақида аччиқ ҳақиқатлар...

  05.04.2017 19:06
  0
  921
Cирожиддин ҳақида аччиқ ҳақиқатлар...

Аслида бугун сиз ўқиётган воқейликлар Сирожиддин Сайфиев билан интервью уюштирилиб, 2015 йилда оммага эълон қилиниши лозим эди. 

 


«Шерлар» мағлуб, «қалдирғочлар» дурангга рози бўлишди

  04.04.2017 13:12
  0
  759
«Шерлар» мағлуб, «қалдирғочлар» дурангга рози бўлишди


Олий лига: Мухлислар кўчада қолиб кетишганда

  04.04.2017 12:37
  0
  1126
Олий лига: Мухлислар кўчада қолиб кетишганда


Ўзбекистон терма жамоасининг ЖЧ-2018га чиқиш имкониятлари қандай?

  04.04.2017 12:14
  0
  1145
Ўзбекистон терма жамоасининг ЖЧ-2018га чиқиш имкониятлари қандай?


Биз Таиланд билан келиша олмадик, Ж.Корея эса...

  04.04.2017 08:33
  0
  665
Биз Таиланд билан келиша олмадик, Ж.Корея эса...

Жанубий Корея ва Ироқ терма жамоалари ўзаро ўртоқлик ўйинида майдонга тушади. Бу ҳақда ЎФФ матбуот хизмати хабар берди.

 


Танқид: Ўзбекистон терма жамоасида фақат қария футболчиларми?

  03.04.2017 14:47
  0
  993
Танқид: Ўзбекистон терма жамоасида фақат қария футболчиларми?


«Реал»ни «даҳшатли апрель» кутиб турибди!

  03.04.2017 10:54
  0
  911
«Реал»ни «даҳшатли апрель» кутиб турибди!


«Челси» ниҳоят мағлуб этилди-я (ВИДЕО)

  02.04.2017 09:43
  0
  816
«Челси» ниҳоят мағлуб этилди-я (ВИДЕО)

Англия Премьер-лигасининг 30-турига келиб пешқадам «Челси» мағлуб бўлди. Ўз майдонида «Кристал Пэлас»ни қабул қилган Антонио Конте жамоаси 1:2 ҳисобида енгилди.

 


4-тур: Энг кўп мухлис Самарқандда

  01.04.2017 21:30
  0
  747
4-тур: Энг кўп мухлис Самарқандда


Ўзбекистон ва Таиланд футбол федерациялари ўртоқлик ўйини масаласида келиша олмади

  01.04.2017 16:34
  0
  650
Ўзбекистон ва Таиланд футбол федерациялари ўртоқлик ўйини масаласида келиша олмади


Бугун Биринчи лига старт олади

  01.04.2017 10:47
  0
  755
Бугун Биринчи лига старт олади


Илҳом Мўминжонов: «Динамо»нинг икки футболчисига ўйин бермай, ғалабага эришдик

  31.03.2017 22:45
  0
  527
Илҳом Мўминжонов: «Динамо»нинг икки футболчисига ўйин бермай, ғалабага эришдик


«Динамо» чамаси «Лестер» бўлолмайди шекилли...

  31.03.2017 22:21
  0
  529
«Динамо» чамаси «Лестер» бўлолмайди шекилли...

Олий лигада 4-турга якун ясалди. 30 март куни «Насаф» «Сўғдиёна» устидан йирик ҳисобда ғалабага эришган, «Бунёдкор» эса «Обод» билан дуранг ўйнаганди. Бугун яна 6 учрашув бўлиб ўтди.

 


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz