Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Равшан Ҳайдаров ва ёшларимиз Қатарга йўл олишди

  28.06.2017 16:39
  0
  540
Равшан Ҳайдаров ва ёшларимиз Қатарга йўл олишди

Равшан Ҳайдаров бош мураббийлигидаги Ўзбекистон U-22 терма жамоаси 30 июнь-6 июль кунлари Қатар пойтахти - Дохада ўтказиладиган халқаро мусобақада иштирок этади.

 


Конфедерациялар кубогида ўйнаётган қочоқ, модель ёки реперларни танийсизми?

  26.06.2017 00:14
  0
  1223
Конфедерациялар кубогида ўйнаётган қочоқ, модель ёки реперларни танийсизми?


Яқин кунларда «Пахтакор» тарихида юз бермаган воқелар амалга ошади

  25.06.2017 18:53
  0
  924
Яқин кунларда «Пахтакор» тарихида юз бермаган воқелар амалга ошади

Ушбу учрашувда “шерлар”нинг қўли баланд келди 4:1. Қизиқарли кечган баҳсдан сўнг “Пахтакор” клуби ҳимоячиси Даврон Ҳошимов саволларимизга жавоб берди.

 


«Пахтакор»да энди пул билан муаммо йўқ!

  24.06.2017 09:01
  0
  881
«Пахтакор»да энди пул билан муаммо йўқ!

“Пахтакор” футбол клуби Президенти Бобур Шодиев матбуот анжуманида ОАВ саволларига жавоб қайтарди.

 


Ўзбек футболи. Футболчи менталитетига боғлиқми?

  21.06.2017 16:23
  0
  659
Ўзбек футболи. Футболчи менталитетига боғлиқми?


Вадим АБРАМОВ: «ҲАЙДАРОВ ВА АҲМЕДОВГА АЧИНАМАН»

  20.06.2017 10:39
  0
  5208
Вадим АБРАМОВ: «ҲАЙДАРОВ ВА АҲМЕДОВГА АЧИНАМАН»


Рауф Инилеев: Бабаян энг кучли таркиб ҳақида гапирганда анча шошилган эди

  18.06.2017 09:25
  0
  4431
Рауф Инилеев: Бабаян энг кучли таркиб ҳақида гапирганда анча шошилган эди

Ўзбекистон терма жамоаси ЖЧ-2018 саралаши доирасида Эронга қарши кечган учрашувда мағлубиятга учради. Гарчи рақиб анча кучли бўлса-да, мухлислар барибир, терма жамоамиздан ғалаба кутишганди. Аммо умидлар оқланмади. Хўш, мағлубиятга нималар сабаб бўлди? 

 


Россияга марҳабо! Ёхуд бугун Конфедерациялар кубоги старт олади

  17.06.2017 06:28
  0
  832
Россияга марҳабо! Ёхуд бугун Конфедерациялар кубоги старт олади


Конфедерациялар кубоги қандай мусобақа? (Абдуллохон Исроилхонов блоги)

  16.06.2017 12:24
  0
  882
Конфедерациялар кубоги қандай мусобақа? (Абдуллохон Исроилхонов блоги)


Ўзбекистон футболини ким қутқаради?

  16.06.2017 03:11
  2
  860
Ўзбекистон футболини ким қутқаради?


Ўзбекистонда туғилган футболчи Европа чемпионатига тайёрланмоқда

  15.06.2017 10:28
  1
  8922
Ўзбекистонда туғилган футболчи Европа чемпионатига тайёрланмоқда


Хорхе Фосатти Қатар термасидан кетмоқчи!?

  15.06.2017 09:51
  1
  729
Хорхе Фосатти Қатар термасидан кетмоқчи!?

Қатар терма жамоаси бош мураббийи Хорхе Фосатти Жануби Корея устидан қозонилган тарихий ғалабадан сўнг кутилмаганда ўз лавозимидан бўшатишларини сўраб ариза ёзди.


Ўзбекистон таъқибчилари қаторига Қатар ва Хитой қўшилди

  14.06.2017 11:31
  0
  816
Ўзбекистон таъқибчилари қаторига Қатар ва Хитой қўшилди


Қатар - Ж.Корея ҳамда бошқа ўйинлар анонси ва InterFUTBOL тахмини

  13.06.2017 15:49
  0
  869
Қатар - Ж.Корея ҳамда бошқа ўйинлар анонси ва InterFUTBOL тахмини


Теҳрондаги мағлубият расмий ОАВнинг ҳафсаласини пир қилди

  13.06.2017 11:39
  2
  1278
Теҳрондаги мағлубият расмий ОАВнинг ҳафсаласини пир қилди


«Эрон» – «Ўзбекистон» ўйинидан нима кутмоқдасиз?

  12.06.2017 19:47
  4
  906
«Эрон» – «Ўзбекистон» ўйинидан нима кутмоқдасиз?


Пежман Мунтазори: Ўзбекистон терма жамоаси ҳақида яхши маълумотга эгамиз (видео)

  11.06.2017 17:19
  0
  801
Пежман Мунтазори: Ўзбекистон терма жамоаси ҳақида яхши маълумотга эгамиз (видео)


Сервер Жепаров: Мухлисларимизнинг узоқ кутилган орзуларини амалга оширамиз (видео)

  11.06.2017 16:53
  2
  842
Сервер Жепаров: Мухлисларимизнинг узоқ кутилган орзуларини амалга оширамиз (видео)


Роналдунинг эгизакларини дунёга келтирган суррогат она, аслида, ким?

  11.06.2017 11:47
  1
  2062
Роналдунинг эгизакларини дунёга келтирган суррогат она, аслида, ким?


«Сурхон» – «Андижон» можароси «Спорт» телеканалида муҳокама қилинади

  10.06.2017 11:53
  1
  1376
«Сурхон» – «Андижон» можароси «Спорт» телеканалида муҳокама қилинади


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz