Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Европа Чемпионлар Лигаси фаворитини «ИнтерФутбол» билан биргаликда аниқланг

  14.02.2017 17:07
  0
  2049
Европа Чемпионлар Лигаси фаворитини «ИнтерФутбол» билан биргаликда аниқланг

Футбол оламида клублар ўртасидаги энг нуфузли ва сердаромад турнир - Европа ЧЛнинг илк «плей-офф» раундига қуръа ташлангач, Soccer.ru сайти ижодкорлари дарҳол жуфтликларда қайси жамоа фаворит эканлигини тахмин қилишга тушишди. Улар бу жараёнда кўплаб жиҳатларни эътиборга олишди.


АПЛнинг таниқли қариялари

  12.02.2017 14:12
  0
  1027
АПЛнинг таниқли қариялари

Жаҳон футболида ўчмас из қолдирган қария футболчилар етарли бўлган. Уларнинг айримлари эса ҳозирги пайтда ҳам тўп суриб келишаяпти. Бу борада Англия чемпионати бошқаларга ўрнак бўлиши мумкин.

 


Роналдунинг тақдири ҳалми?

  10.02.2017 06:22
  0
  6160
Роналдунинг тақдири ҳалми?

Криштианунинг ўйинлари «Реал» мухлисларини қониқтирмаяпти. Португалиялик юлдузнинг агенти Жорже Мендеш эса мижозининг Хитойга саёҳат уюштириши мумкинлиги ҳақидаги хабарларга муносабат билдирди.


Футбол жамоаларига пул тикиш қимор эканлиги айтилди

  09.02.2017 09:56
  0
  1252
Футбол жамоаларига пул тикиш қимор эканлиги айтилди

Жуда кўп спорт турлари, жумладан, футбол ўйинига ҳам пул тикиб, буни қимор кўринишига олиб келиш ҳолатлари учраб туради. Бу иш қай даражада тўғри?

 


«Ал-Жаиш» хавфлими ёки «Ал-Фотиҳ»?

  07.02.2017 10:21
  0
  2153
«Ал-Жаиш» хавфлими ёки «Ал-Фотиҳ»?

24 январь куни бошланган ва 25 ноябргача давом этадиган ОЧЛ-2017 янгиланган форматдаги турнирнинг ҳисоб бўйича 15-мавсумидир.


Чемпион четлатилсая

  06.02.2017 20:48
  0
  1017
Чемпион четлатилсая

2016 йилги Осиё Чемпионлар лигасининг ғолиби - «Чонбук Хюндай Моторс» ўз унвонини ҳимоя қилиш ваколатидан маҳрум этилди.


Ўзимизнинг осиёдан қўймасин – 2

  06.02.2017 06:22
  0
  1118
Ўзимизнинг осиёдан қўймасин – 2

Газетамизда аввалроқ берилган «Ўзимизнинг Осиёдан қўймасин» мақоласи футболчиларимизга ёқиб тушган кўринади. Мана, «Локомотив» январь ойи бошидаёқ 3 нафар аъзосини хорижга «учирма» қилди.


Ишонаверинг, Сурия термаси – жиддий рақиб!

  05.02.2017 19:36
  0
  3151
Ишонаверинг, Сурия термаси – жиддий рақиб!

Баҳорнинг илк ойида жаҳон чемпионати саралашининг икки муҳим ўйини бўлиб ўтади. Аслида, бу босқичда аҳамиятли бўлмаган ўйиннинг ўзи йўқку-я, аммо 23 мартда Сурия ва 28 мартда қатарга қарши кечадиган ўйинларнинг аҳамияти ростдан ҳам жуда катта.

 


«Лондон дербиси», «Ювентус» vs «Интер», «Реал» қаршисида яна «Сельта»...

  04.02.2017 11:28
  0
  809
«Лондон дербиси», «Ювентус» vs «Интер», «Реал» қаршисида яна «Сельта»...

Европа кучли бешлик чемпионатларининг навбатдаги турлари старт арафасида турибди. Франция ва Германияда эса турни очиб берувчи ўйинлар ўтказиб бўлинди. Қуйида сиз билан эътиборга молик баъзи ўйинлар ҳамда турнинг тўлиқ анонси билан таништирамиз.


Хитойга кетадиган борми?

  02.02.2017 06:19
  0
  1233
Хитойга кетадиган борми?

Хитойликлар РФПЛда тўп сураётган топ даражадаги икки легионер - Халк ва Витселни олиб кетишди. Смоловни эса йўлдан оздира билмадилар.


«Бухоро» раҳбарияти клуб атрофидаги гап-сўзларга муносабат билдирди!

  01.02.2017 20:11
  0
  918
«Бухоро» раҳбарияти клуб атрофидаги гап-сўзларга муносабат билдирди!

«Бухоро» футбол клуби ўтган йилги миллий футбол мавсумининг сенсацияларидан бири бўлди — бир йил аввал базўр Олий Лигада жон сақлаб қолган жамоа 2016 йил давомида Осиё Чемпионлар Лигаси йўлланмаси учун кураш олиб борди (лекин йўлланмани қўлга кирита олгани йўқ).

 


Оқ йўл сизга, «қалдирғочлар»!

  01.02.2017 06:27
  0
  780
Оқ йўл сизга, «қалдирғочлар»!

Маълумки, «Бунёдкор» 7 февраль куни ОЧЛ-2017 гуруҳ босқичи йўлланмаси учун «плей-офф» ўйинида Қатарнинг «Ал-Жаиш» клубига қарши сафар учрашувини ўтказади. Айни сабаб туфайли «қалдирғочлар» кеча БААнинг Абу-Даби шаҳрига жўнаб кетишди.


«Ал-Ҳидд» қандай жамоа?

  31.01.2017 06:12
  0
  973
«Ал-Ҳидд» қандай жамоа?

«Насаф» бугун ОЧЛ-2017 саралаш босқичидан ўрин олган ўйинда майдонга тушиб, мамлакатимизда янги футбол мавсумига расман старт беради.


Элдор Шомуродов «Интерфутбол» газетаси лауреати

  30.01.2017 21:42
  0
  671
Элдор Шомуродов «Интерфутбол» газетаси лауреати

“Интерфутбол” газетаси 2016 йил якунларига кўра, турли номинацияларда йилнинг энг яхшиларина аниқлади.


Ўттиз иккиликка терма жамоамиз кириши шарт!

  29.01.2017 15:26
  0
  874
Ўттиз иккиликка терма жамоамиз кириши шарт!

Жаҳон чемпионатида иштирок этадиган жамоалар сони оширилди. Бу энди амалга ошиб бўлган факт. Қандайдир воқеалар бўлиб кетиб, ФИФА раҳбарияти яна ўзгармаса, 2026 йилги жаҳон чемпонатида 48та жамоа иштирок этиши лозим. Ҳозир бу яхшими ёки ёмон, кўп бош қотирмоқчи эмасмиз.

 


Буни қаҳрамонлик дейишади

  26.01.2017 14:46
  0
  2425
Буни қаҳрамонлик дейишади

Ортда қолган дам олиш кунлари ўтказилган беллашувлар бир қатор янги қаҳрамонларни кашф этди.


Маркетинг намунаси

  26.01.2017 06:23
  0
  819
Маркетинг намунаси

«Пахтакор» стадиони томон Анҳор бўйлаб юриб борсангиз, чап томонда чоққина дўконга кўзингиз тушади. Клуб рангларига бурканган дўконни кўрганингиз ҳамоно у ердан нималар харид қилиш мумкинлигини тушуниб етасиз. Замонавий футболда бошқа соҳалар билан бирга маркетинг ҳам ривожланиб бормоқда ва ўзини ҳурмат қиладиган ҳар қандай клуб, албатта, ўз дўконига эга бўлади. «Пахтакор»нинг мана шундай клублар сирасига киришини айнан шу ерда ҳис қилишингиз мумкин.


Нега «янги Иброҳимович» «Боруссия»ни афзал билди?

  25.01.2017 16:07
  0
  847
Нега «янги Иброҳимович» «Боруссия»ни афзал билди?

Швеция футболининг ёрқин келажаги сифатида кўрилаётган Александр Исак (17 ёшда) узоқ муддат давомида “Реал”га ўтиши ҳақидаги хабарларга қарамай, якунда Дортмунднинг “Боруссия” клуби билан шартнома имзолади. Football.fr нашри эса “янги Златан”нинг нега “қироллик” клуби билан шартнома имзоламагани сабабларини қидириб кўрди.


Истомин ўз ҳисобини 220 000 АҚШ долларига бойитиб олди

  23.01.2017 21:20
  0
  948
Истомин ўз ҳисобини 220 000 АҚШ долларига бойитиб олди

Ўзбекистоннинг биринчи ракеткаси Денис Истомин Australian open мусобақасининг 4-босқичига етиб бориб, бугун болгариялик Григор Димитровга имкониятни бой берди.


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 7-сонида…

  23.01.2017 13:55
  0
  747
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 7-сонида…

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг пайшанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутоала қилишингиз мумкин. Эсклюзив материаллар, таҳлил ва суҳбатлар  ҳам сизни бефарқ қолдирмайди деган умиддамиз.


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz