Таниқли футбол мутахассиси Диёр Имомхўжаев Суперлигага кириб келаётган янги технология ҳақида гапирди.
Coca-Cola Суперлига илк турларидан бошлаб Fitogether бренди реклама қилиб келинади. Жанубий Корея компанияси ўз қурилмаларини бизгача бугун етказиб берди. Тез орада Суперлиганинг ҳар бир клубига 36 донадан қурилма берилади.
Бунгача фақатгина Пахтакор клуби ўхшаш қурилмадан фаол фойдаланиб келаётганди. Бунда ҳар бир футболчи учрашувлар давомида қурилмани футболкаси остидан тақиб олади. Қурилма ёрдамида мураббийлар футболчининг функционал ҳолати, унинг куч сарфи, толиқиши, босиб ўтаётган масофаси ва бошқа қатор ахборотга эга бўлиб боради, - дейди мутахассис ўз телеграм каналида.
Манба: interfutbol.uz
Киритилган сана: 17.12.2017 17:00
Киритилган сана: 23.11.2017 06:27
Киритилган сана: 29.10.2017 17:51
Киритилган сана: 20.12.2017 09:09
Киритилган сана: 26.11.2017 06:28
Киритилган сана: 29.12.2017 00:29
Киритилган сана: 16.05.2017 14:23
Киритилган сана: 23.07.2017 22:07
Киритилган сана: 24.11.2017 00:17
Киритилган сана: 21.09.2017 12:35
Киритилган сана: 16.01.2018 04:31
Киритилган сана: 07.01.2017 14:02
Киритилган сана: 05.11.2017 13:21
Киритилган сана: 09.10.2017 00:15
Киритилган сана: 08.05.2017 04:20