Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

Ўхшамаган ўйин (тўлиқ шарҳ)

  23.02.2017 18:15
  0
  937
Ўхшамаган ўйин (тўлиқ шарҳ)

«Бунёдкор» бошқарувига Сергей Лушан келганидан буён бир анъана юзага келган - Чемпионлар Лигаси «плей-офф» босқичи муваффақиятли кечади. Аммо шу билан бирга, гуруҳдаги натижалар мутлақо ўзгача кўриниш касб этади.


“ИнтерФУТБОЛ”нинг 23 февралдаги пайшанба сонида...

  22.02.2017 18:31
  0
  792
“ИнтерФУТБОЛ”нинг 23 февралдаги пайшанба сонида...

“ИнтерФУТБОЛ” нашрининг 23 феврль кунги пайшанба сонида газетхонларимизнинг бефарқ қолдирмайдиган қизиқарли, мулоҳазага тортувчи ва таҳлилий мақолаларни чоп этилган. 

 


Улуғбек Бақоев: «Муаммоларимизни ўзимиз ҳал қилишимиз керак»

  21.02.2017 20:21
  0
  1689
Улуғбек Бақоев: «Муаммоларимизни ўзимиз ҳал қилишимиз керак»

Барча олий лига клублари қатори «Бухоро» ҳам янги мавсум тараддудига зўр бермоқда. Жамоа тайёргарлигининг якуний босқичи Тошкентда ўтказиляпти. 

 


ОЧЛ: «Қалдирғочлар» «Ал-Аҳли»га янги рақиб

  21.02.2017 06:19
  0
  867
ОЧЛ: «Қалдирғочлар» «Ал-Аҳли»га янги рақиб

Жидданинг «Ал-Аҳли»си юртимиз жамоаларидан фақат «Насаф» (4 марта) ва «Пахтакор» билан ўйнаган. Хусусан, жиддаликлар 2015 ва 2016 йилларда «Насаф»нинг гуруҳдоши бўлишди.


Алоҳида йўналиш бўйича қизиқарли рейтинглар

  19.02.2017 14:48
  0
  813
Алоҳида йўналиш бўйича қизиқарли рейтинглар

Футбол журналистикасини турли-туман рейтинг варақаларисиз тасаввур қилиш мушкул. Спорт газеталарида бундай рўйхатларга катта урғу берилиши ҳам сир эмас. Умуман, рейтинглар турли йўналишларни қамраб олади.

 


“СУРХОН” ОЛИЙ ЛИГАГА ЧИҚИШ УЧУН КУРАШ ОЛИБ БОРАДИ!!!

  17.02.2017 14:43
  0
  1988
“СУРХОН”  ОЛИЙ ЛИГАГА ЧИҚИШ УЧУН КУРАШ ОЛИБ БОРАДИ!!!

Сурхондарё вилоятининг “Сурхон” (Термиз) профессионал футбол клуби 2017 йилги мавсумда мамлакат биринчи лигасида қатнашиб,  олий лигага чиқиш учун кураш олиб боради.

 


Маданият ва спорт ишлари вазирлигида қўйилган масалаларнинг ижроси таъминланмаган...

  17.02.2017 10:14
  0
  786
Маданият ва спорт ишлари вазирлигида қўйилган масалаларнинг ижроси таъминланмаган...

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Маданият ва спорт соҳасида бошқарув тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги фармонига шарҳ.

 


БААда 40 футболчи ноодатий соч турмаги учун жаримага тортилди

  16.02.2017 22:48
  0
  888
БААда 40 футболчи ноодатий соч турмаги учун  жаримага тортилди

БААнинг «Ал-Аҳли» жамоасида ижара асосида тўп сураётган, трансфер ҳуқуқи Хитойнинг «Шанхай СИПГ» клубига тегишли ҳужумчи Асамоа Гьян ва яна 40 футболчи ноодатий соч турмаги учун БАА футбол ассоциацияси томонидан жаримага тортилди. 


Европа Чемпионлар Лигаси фаворитини «ИнтерФутбол» билан биргаликда аниқланг

  14.02.2017 17:07
  0
  2101
Европа Чемпионлар Лигаси фаворитини «ИнтерФутбол» билан биргаликда аниқланг

Футбол оламида клублар ўртасидаги энг нуфузли ва сердаромад турнир - Европа ЧЛнинг илк «плей-офф» раундига қуръа ташлангач, Soccer.ru сайти ижодкорлари дарҳол жуфтликларда қайси жамоа фаворит эканлигини тахмин қилишга тушишди. Улар бу жараёнда кўплаб жиҳатларни эътиборга олишди.


АПЛнинг таниқли қариялари

  12.02.2017 14:12
  0
  1063
АПЛнинг таниқли қариялари

Жаҳон футболида ўчмас из қолдирган қария футболчилар етарли бўлган. Уларнинг айримлари эса ҳозирги пайтда ҳам тўп суриб келишаяпти. Бу борада Англия чемпионати бошқаларга ўрнак бўлиши мумкин.

 


Роналдунинг тақдири ҳалми?

  10.02.2017 06:22
  0
  6302
Роналдунинг тақдири ҳалми?

Криштианунинг ўйинлари «Реал» мухлисларини қониқтирмаяпти. Португалиялик юлдузнинг агенти Жорже Мендеш эса мижозининг Хитойга саёҳат уюштириши мумкинлиги ҳақидаги хабарларга муносабат билдирди.


Футбол жамоаларига пул тикиш қимор эканлиги айтилди

  09.02.2017 09:56
  0
  1301
Футбол жамоаларига пул тикиш қимор эканлиги айтилди

Жуда кўп спорт турлари, жумладан, футбол ўйинига ҳам пул тикиб, буни қимор кўринишига олиб келиш ҳолатлари учраб туради. Бу иш қай даражада тўғри?

 


«Ал-Жаиш» хавфлими ёки «Ал-Фотиҳ»?

  07.02.2017 10:21
  0
  2185
«Ал-Жаиш» хавфлими ёки «Ал-Фотиҳ»?

24 январь куни бошланган ва 25 ноябргача давом этадиган ОЧЛ-2017 янгиланган форматдаги турнирнинг ҳисоб бўйича 15-мавсумидир.


Чемпион четлатилсая

  06.02.2017 20:48
  0
  1048
Чемпион четлатилсая

2016 йилги Осиё Чемпионлар лигасининг ғолиби - «Чонбук Хюндай Моторс» ўз унвонини ҳимоя қилиш ваколатидан маҳрум этилди.


Ўзимизнинг осиёдан қўймасин – 2

  06.02.2017 06:22
  0
  1158
Ўзимизнинг осиёдан қўймасин – 2

Газетамизда аввалроқ берилган «Ўзимизнинг Осиёдан қўймасин» мақоласи футболчиларимизга ёқиб тушган кўринади. Мана, «Локомотив» январь ойи бошидаёқ 3 нафар аъзосини хорижга «учирма» қилди.


Ишонаверинг, Сурия термаси – жиддий рақиб!

  05.02.2017 19:36
  0
  3204
Ишонаверинг, Сурия термаси – жиддий рақиб!

Баҳорнинг илк ойида жаҳон чемпионати саралашининг икки муҳим ўйини бўлиб ўтади. Аслида, бу босқичда аҳамиятли бўлмаган ўйиннинг ўзи йўқку-я, аммо 23 мартда Сурия ва 28 мартда қатарга қарши кечадиган ўйинларнинг аҳамияти ростдан ҳам жуда катта.

 


«Лондон дербиси», «Ювентус» vs «Интер», «Реал» қаршисида яна «Сельта»...

  04.02.2017 11:28
  0
  836
«Лондон дербиси», «Ювентус» vs «Интер», «Реал» қаршисида яна «Сельта»...

Европа кучли бешлик чемпионатларининг навбатдаги турлари старт арафасида турибди. Франция ва Германияда эса турни очиб берувчи ўйинлар ўтказиб бўлинди. Қуйида сиз билан эътиборга молик баъзи ўйинлар ҳамда турнинг тўлиқ анонси билан таништирамиз.


Хитойга кетадиган борми?

  02.02.2017 06:19
  0
  1264
Хитойга кетадиган борми?

Хитойликлар РФПЛда тўп сураётган топ даражадаги икки легионер - Халк ва Витселни олиб кетишди. Смоловни эса йўлдан оздира билмадилар.


«Бухоро» раҳбарияти клуб атрофидаги гап-сўзларга муносабат билдирди!

  01.02.2017 20:11
  0
  945
«Бухоро» раҳбарияти клуб атрофидаги гап-сўзларга муносабат билдирди!

«Бухоро» футбол клуби ўтган йилги миллий футбол мавсумининг сенсацияларидан бири бўлди — бир йил аввал базўр Олий Лигада жон сақлаб қолган жамоа 2016 йил давомида Осиё Чемпионлар Лигаси йўлланмаси учун кураш олиб борди (лекин йўлланмани қўлга кирита олгани йўқ).

 


Оқ йўл сизга, «қалдирғочлар»!

  01.02.2017 06:27
  0
  810
Оқ йўл сизга, «қалдирғочлар»!

Маълумки, «Бунёдкор» 7 февраль куни ОЧЛ-2017 гуруҳ босқичи йўлланмаси учун «плей-офф» ўйинида Қатарнинг «Ал-Жаиш» клубига қарши сафар учрашувини ўтказади. Айни сабаб туфайли «қалдирғочлар» кеча БААнинг Абу-Даби шаҳрига жўнаб кетишди.


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz