Қайднома

Қидирув

МУЛОҲАЗА

Ёшларга ишонч ва ўтмишга ҳурмат ёхуд «Атлетико»нинг «Барса» ва «Реал» билан рақобати хусусида

  07.04.2018 06:43
  0
  566
Ёшларга ишонч ва ўтмишга ҳурмат ёхуд «Атлетико»нинг «Барса» ва «Реал» билан рақобати хусусида

«Атлетико» делегацияси билан бирга мазкур клуб академияси раҳбарларидан бири Антонио Ривера ҳам Москвага ташриф буюрди.


Про-лига нега иккига бўлинди ёхуд ПФЛнинг навбатдаги «ғалати» қарори ҳақида

  06.04.2018 06:41
  0
  669
Про-лига нега иккига бўлинди ёхуд ПФЛнинг навбатдаги «ғалати» қарори ҳақида

Насиб қилса, жума куни (бугун) Про-лига старт олади. Очиғи, ушбу мусобақанинг формати жуда ёқди, дея олмайман.


Неаполь ёқимтойи – Дрис Мертенс

  05.04.2018 06:14
  0
  559
Неаполь ёқимтойи – Дрис Мертенс

1992 йил ўтиб борарди.


Бош мавзу – мураббийлар савияси

  04.04.2018 06:41
  0
  741
Бош мавзу – мураббийлар савияси

Пойтахтимизнинг Навоий кўчасида, Ўзбекистон Матбуот ва ахборот агентлиги биносининг шундоқ ёнида Саидхўжа исмли шинаванда йигит қўли-қўлига тегмай егуликлар сотади.


Мавсумнинг кутилмаган кашфиёти – Висам Бен-Йеддер

  03.04.2018 06:47
  0
  577
Мавсумнинг кутилмаган кашфиёти – Висам Бен-Йеддер

Бундан икки йил муқаддам франциялик Висам Бен-Йеддер «Тулуза» юлдузи сифатида 1-дивизион вакилларини голлар билан «сийлаб» келарди.


Машҳур мураббийларнинг футболчиларига қўйган антиқа таъқиқлари

  02.04.2018 06:54
  0
  1756
Машҳур мураббийларнинг футболчиларига қўйган антиқа таъқиқлари

Янги жамоага келган ҳар бир мутахассис олдига қўйилган вазифани адо этиш учун маълум ўзгаришларни амалга оширади.


Про-лига учун ортиқча «плей-офф» ўйинлари нимага керак?

  01.04.2018 06:53
  0
  746
Про-лига учун ортиқча «плей-офф» ўйинлари нимага керак?

Таҳририятимиз жаҳон ва миллий футболимиздаги ривожланиш тамойилларини доимо жиддий кузатиб боради.


Англиялик «Симёғоч»ни танийсизми?

  31.03.2018 06:53
  0
  625
Англиялик «Симёғоч»ни танийсизми?

«Арсенал» вакиллари 4 март куни дебютант - «Брайтон»га қарши баҳсда бир ярим соат тинмай югуришди, ҳужум ортидан ҳужум уюштиришди.


«Локо»нинг йўқотишлари, янгича «Навбаҳор», трансляциялар... Янгича чемпионатимиз сизга маъқулми?

  30.03.2018 06:43
  0
  579
«Локо»нинг йўқотишлари, янгича «Навбаҳор», трансляциялар... Янгича чемпионатимиз сизга маъқулми?

Янгича умидлар, катта ўзгаришлар билан бошланган Суперлиганинг ҳам мана, дастлабки 3та тури ортда қолди.


Кўчадан келган футбол фабриканти ва унинг «олтин» топилмалари ҳақида

  29.03.2018 06:29
  0
  667
Кўчадан келган футбол фабриканти ва унинг «олтин» топилмалари ҳақида

У профессионал футболчи сифатида майдонга тушмаган бўлсада, Лионда самарали маҳорат мактабини яратди.


Бошқача форматга эҳтиёж ёхуд Про-лига нима учун ўзгартирилди

  28.03.2018 06:29
  0
  607
Бошқача форматга эҳтиёж ёхуд Про-лига нима учун ўзгартирилди

Режага мувофиқ, Про-лига ўтган ҳафта старт олиши керак эди.


Рақобатга дош берган «ричаг», унинг ишонлилиги қай даражада?

  27.03.2018 16:54
  0
  626
Рақобатга дош берган «ричаг», унинг ишонлилиги қай даражада?

Футболимизда тарихий воқеа юз берди.


22 ёшли етакчи - у ким ва нималарга қодир?

  27.03.2018 06:29
  0
  650
22 ёшли етакчи - у ким ва нималарга қодир?

«Сиз танимайдиган кучли футболчи» туркум мақолаларининг янги қаҳрамони - Никлас Штарк.


Майдонга тўппонча билан тушган Иван Саввиди ким?

  26.03.2018 06:29
  0
  659
Майдонга тўппонча билан тушган Иван Саввиди ким?

ПАОК клубининг россиялик хўжайини майдонга тўппонча билан тушиб, катта можаро ва муҳокамаларга сабабчи бўлди.


Орзумандлар турнири ёхуд Франция ўзига хос мусобақаси ҳақида

  25.03.2018 06:29
  0
  718
Орзумандлар турнири ёхуд Франция ўзига хос мусобақаси ҳақида

Ўтган йили кўпчиликка нотаниш «Этуаль» клуби Франция кубоги 1|8 финалига чиқиб, катта шов-шув кўтарган эди.


Диққат стадионга вертолёт қўнмоқда ёхуд ўйин чоғидаги фавқулодда ҳодисалар

  24.03.2018 06:29
  0
  2367
Диққат стадионга вертолёт қўнмоқда ёхуд ўйин чоғидаги фавқулодда ҳодисалар

Футбол майдонида вертолётга нима бор? У қаердан учиб келди ва нима учун?


Мухлис муаззам ўйинга муштоқ ёхуд футболчиларимиз африкаликлар олдида довдираб қолишмайдими

  23.03.2018 06:29
  0
  801
Мухлис муаззам ўйинга муштоқ ёхуд футболчиларимиз африкаликлар олдида довдираб қолишмайдими

- Баландпарвоз гаплар одамларга ёқмайди.


Сояда қолаётган истеъдод – Скотт МакТоминай

  22.03.2018 06:41
  0
  644
Сояда қолаётган истеъдод – Скотт МакТоминай

Сўнгги пайтларда рўй берган воқеалар шуни кўрсатмоқдаки, «Манчестер Юнайтед» таркибида Поль Погбадан кўра, Скотт МакТоминайнинг нафи кўпроқ бўляпти.


Ўтмишга саёҳат: «Пахтакор»нинг қойилмақом еттилиги ва ҳакам (фотогалерея)

  21.03.2018 06:37
  0
  1544
Ўтмишга саёҳат: «Пахтакор»нинг қойилмақом еттилиги ва ҳакам (фотогалерея)

Турли даврларда «Пахтакор» ва бошқа клубларимизда тўп сурган 7 нафар таниқли футболчи ўтган йили 80 ёшли юбилейини тантана қиларди...


Футболимиз бағрига шамол тегади

  20.03.2018 06:29
  0
  677
Футболимиз бағрига шамол тегади

Президент Шавкат Мирзиёевнинг футболимиз ёруғ истиқболини кафолатловчи янги Қарори мухлислар томонидан баралла олқишланмоқда.


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Вадим Абрамов миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 олиб чиқишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz