Қайднома

Қидирув

БУГУННИНГ ГАПИ

«Челси» ниҳоят мағлуб этилди-я (ВИДЕО)

  02.04.2017 09:43
  0
  684
«Челси» ниҳоят мағлуб этилди-я (ВИДЕО)

Англия Премьер-лигасининг 30-турига келиб пешқадам «Челси» мағлуб бўлди. Ўз майдонида «Кристал Пэлас»ни қабул қилган Антонио Конте жамоаси 1:2 ҳисобида енгилди.

 


4-тур: Энг кўп мухлис Самарқандда

  01.04.2017 21:30
  0
  646
4-тур: Энг кўп мухлис Самарқандда


Ўзбекистон ва Таиланд футбол федерациялари ўртоқлик ўйини масаласида келиша олмади

  01.04.2017 16:34
  0
  591
Ўзбекистон ва Таиланд футбол федерациялари ўртоқлик ўйини масаласида келиша олмади


Бугун Биринчи лига старт олади

  01.04.2017 10:47
  0
  583
Бугун Биринчи лига старт олади


Илҳом Мўминжонов: «Динамо»нинг икки футболчисига ўйин бермай, ғалабага эришдик

  31.03.2017 22:45
  0
  473
Илҳом Мўминжонов: «Динамо»нинг икки футболчисига ўйин бермай, ғалабага эришдик


«Динамо» чамаси «Лестер» бўлолмайди шекилли...

  31.03.2017 22:21
  0
  451
«Динамо» чамаси «Лестер» бўлолмайди шекилли...

Олий лигада 4-турга якун ясалди. 30 март куни «Насаф» «Сўғдиёна» устидан йирик ҳисобда ғалабага эришган, «Бунёдкор» эса «Обод» билан дуранг ўйнаганди. Бугун яна 6 учрашув бўлиб ўтди.

 


Юртимиз ва терма жамоамизга Баҳор қайтгани рост бўлсин!

  31.03.2017 12:20
  0
  1263
Юртимиз ва терма жамоамизга Баҳор қайтгани рост бўлсин!


Олий лиганинг асосий учрашувлари ҳақида фикр юритамиз

  30.03.2017 15:25
  0
  916
Олий лиганинг асосий учрашувлари ҳақида фикр юритамиз


Ўзбекистон терма жамоасининг имконияти қандай?

  29.03.2017 10:50
  0
  1341
Ўзбекистон терма жамоасининг имконияти қандай?

2018 йили Россияда бўлиб ўтадиган жаҳон чемпионатида иштирок этиш учун саралаш босқичи қизғин паллага кирди. 

 


Аслида ким фаворит?

  28.03.2017 06:16
  0
  2187
Аслида ким фаворит?

ЖЧ-2018 саралаши учинчи раунди иккинчи даврасининг илк ўйинларига назар солиб, беихтиёх ўйга чўмасан: «Наҳотки, ҳаммаси бошидан бошланяпти?»


Ахбор Имомхўжаев: Дуодамиз, эртага барчамизнинг хонаданимизда шодлик ҳукмрон бўлсин!

  27.03.2017 19:32
  0
  723
Ахбор Имомхўжаев: Дуодамиз, эртага барчамизнинг хонаданимизда шодлик ҳукмрон бўлсин!


Танқидларни бас қилинг! Бабаян учун синов яқинлашмоқда

  26.03.2017 21:30
  1
  2685
Танқидларни бас қилинг! Бабаян учун синов яқинлашмоқда


Топ-клубларга ўтилиши кутилаётган футболчилар

  26.03.2017 09:54
  0
  1999
Топ-клубларга ўтилиши кутилаётган футболчилар

Қуйида тўхталиб ўтилган футболчилар статистикасига назар соларкансиз, уларнинг ёзги трансфер ойнасида кўҳна қитъанинг бирор бир топ-клубидан ўрин олишига ишонгингиз келади.

 


Анонс: Бугун Европа яшил майдонларида қандай ўйинлар бўлиб ўтади?

  25.03.2017 15:42
  0
  667
Анонс: Бугун Европа яшил майдонларида қандай ўйинлар бўлиб ўтади?

Бугун Европа яшил майдонларида ЖЧ-2018 саралаш ўйинларининг 5-тури давом этади. 


Терма жамомиз "рақамлар"да ҳам жуда "хафа" экан-а...

  24.03.2017 22:15
  0
  811
Терма жамомиз

Сурия — Ўзбекистон ўйинидан кейин ўзбекистонлик футбол мутахассиси Алишер Никимбаев ўзининг Facebook саҳифасида айрим рақамларга эътибор қаратди. 

 


Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 24-сонида…

  23.03.2017 14:07
  0
  522
Анонс: «ИнтерФУТБОЛ»нинг 24-сонида…

Қадрли футбол ишқибозлари «ИнтерФУТБОЛ» газетасининг пайшанба сонида бир-биридан қизиқарли мақолаларни мутоала қилишингиз мумкин.


Ҳимоя ҳужумга қарши… Қандай ўйнаш керак?

  23.03.2017 06:26
  0
  1419
Ҳимоя ҳужумга қарши… Қандай ўйнаш керак?

Мана, Осиё майдонларида яна катта футбол ҳавоси эсмоқда.


Терма жамоа базасида нима гап?

  22.03.2017 18:35
  0
  3037
Терма жамоа базасида нима гап?


Виталий Денисов Малайзияда ўйнолмайди...

  21.03.2017 11:39
  0
  601
Виталий Денисов Малайзияда ўйнолмайди...

Ўзбекистон миллий терма жамоаси ҳимоячиси Виталий Денисов Сурия ва Қатар термаларига қарши ўйинларда иштирок этмайди. 

 


«Классико» ўрнига «классика» (Абдуллохон Исроилхонов блоги)

  21.03.2017 06:23
  0
  878
«Классико» ўрнига «классика» (Абдуллохон Исроилхонов блоги)

Клублар ўртасидаги дурдона турнир - ЕЧЛ чорак финалидаёқ «Реал» ва «Бавария» клублари ўзаро ўйнайдиган бўлди. Бироқ бу жума кунги қуръа инъом этган ягона «интрига» эмас.


Хабарингиз борми

Чемпионатлар

тўлиқ жадвал »
  • Сиз Эктор Купер миллий терма жамоамизни ЖЧ-2022 (Қатар)га олиб бора олишига ишонасизми?


«ИнтерФУТБОЛ» газетасининг расмий сайти.
Гувоҳнома № 0149. Берилган санаси: 25.06.2008 Муассис: «ИНТЕРФУТБОЛМЕДИА» МЧЖ.
Бош муҳаррир: Аҳадхон АБДУҲАМИТОВ.
Таҳририят манзили: 160400, Косонсой шаҳри,Чорбоғ кўчаси, 17-уй.
Электрон манзил: info@interfutbol.uz